در حال بارگذاری ...

اجرای عملیات ساخت نهضت ملی مسکن در اراضی ۸ هکتاری مهدی‌شهر استان سمنان

ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم اکنون در شهرستان مهدیشهر استان سمنان عملیات ساخت نهضت ملی مسکن در قالب پروژه‌های انبوه ساز و خودساز در حال اجرا است .

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، در سایت هشت هکتاری شهرستان مهدی‌شهر ، به بیش از ۹۰ متقاضی جهت ساخت مسکن در قالب گروه‌های ۲ نفره و بیش از ۳۰ مشمول طرح جوانی جمعیت اراضی واگذار شده است .

هم‌اکنون عملیات آماده‌سازی سایت هشت هکتاری توسط شهرداری مهدی‌شهر در حال انجام است و سه هزار متر زمین جهت احداث زمین چمن مصنوعی از سوی راه و شهرسازی تخصیص داده شده است .

ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .




مطالب مرتبط

۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

|

از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

|

درصد پیشرفت فیزیکی مسکن ملی از ۱۰۰ تا سه درصد در استان متغیر است به‌طوری‌که در شهرستان خانمیرزا تاکنون عملیاتی اجرا نشده اما در شهرکرد واحدهایی تکمیل و به‌زودی تحویل متقاضیان می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ۸۴۳۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن را افتتاح کرد و هم‌زمان ۱۴۷ قطعه زمین برای طرح ...

|

این پروژه در یک‌هزار و ۷۵۰ قطعه زمین به مساحت ۱۵ هکتار احداث خواهد شد که با شروع این عملیات در حقیقت شروع آماده‌سازی ۴۵۰ هکتار از زمین‌های این پروژه آغاز شده که در مجموع پروژه‌های آماده‌سازی در استان بوشهر به ۶۵۰ هکتار زمین رسید .

|

نظرات کاربران