در حال بارگذاری ...
  • ۱۰۰۰ واحد حمایتی طرح نهضت ملی مسکن هفته دولت در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد

    اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان علاوه بر رونق واحدهای تولیدی اشتغال حدود ۶۰ هزار نفر را در این خطه به عنوان جوانترین استان کشور به همراه داشته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان از افتتاح هزار واحد حمایتی طرح نهضت ملی مسکن در این استان همزمان با هفته دولت خبر داد .

    عطاء اله اکبری در جلسه پیگیری روند اقدامات تعاونی های مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت : با اقدامات مطلوب انجام شده در راستای خانه دار شدن اقشار مختلف مردم خرداد ماه سال جاری ۲۵ هزار و ۸۴۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان به بهره برداری رسید و در تداوم مسیر خدمت به شهروندان گرامی هزار واحد مسکونی حمایتی دیگر این طرح نیز هفته دولت در استان افتتاح می شود .

    وی تاکید کرد : تامین مسکن حمایتی برای اقشار کم‌برخوردار جامعه از طرح‌های مهم دولت است که توسط این اداره کل در استان با جدیت تمام دنبال می شود . در طرح نهضت ملی مسکن دولت به دنبال این است که هزینه های تمام شده و آورده متقاضیان طرح کاهش یابد و این کاهش را در دستور کار قرار داده ایم .

    اکبری تاکید کرد : اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان علاوه بر رونق واحدهای تولیدی اشتغال حدود ۶۰ هزار نفر را در این خطه به عنوان جوانترین استان کشور به همراه داشته است .

    وی از ساخت ۴۹ هزار و ۸۶۹ واحد طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت : تاثیر حوزه مسکن بر رشد و توسعه اقتصادی غیرقابل انکار است بطوری که صنعت تولید مسکن افزون بر تاثیرات ژرف اجتماعی و فرهنگی به لحاظ اقتصادی نیز دارای اهمیت ویژه‌ای است و مانند موتور رشد و توسعه اقتصاد عمل می‌کند .




    مطالب مرتبط

    با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از فونداسیون تا نازک کاری در دست اقدام بوده و متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح ۵۰ درصد است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب الحاق ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده ...

    |

    در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

    |

    ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

    |

    نظرات کاربران