در حال بارگذاری ...

ابلاغ طرح تفصیلی شهر دهق

پس از برگزاری جلسات کمیته کارشناسی و کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان در این رابطه ، به لطف خدا طرح تفصیلی شهر دهق توسط استاندار اصفهان به شهرداری دهق ابلاغ شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد از ابلاغ طرح تفصیلی شهر دهق خبر داد .

مرتضی فولادی اظهار کرد : در راستای تهیه طرح تفصیلی شهر دهق تلاش‌های لازم توسط معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و کارکنان راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد و پیگیری شهرداری دهق به عمل آمد .

وی افزود : بر این اساس پس از برگزاری جلسات کمیته کارشناسی و کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان در این رابطه ، به لطف خدا طرح تفصیلی شهر دهق توسط استاندار اصفهان به شهرداری دهق ابلاغ شد .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد خاطرنشان کرد : طرح‌های توسعه فرا شهری طرح‌هایی هستند که سیاست‌های توزیع جمعیت ، فعالیت و همچنین پهنه‌های عملکردی و کاربری اراضی را در سطوح ناحیه ، منطقه و مجموعه‌های شهری تعیین و ضوابط مربوط به نحوه استفاده از آن پهنه‌های سرزمینی را مشخص می‌کنند .

وی گفت : طرح‌های تفصیلی در چارچوب اسناد و ضوابط طرح‌های جامع و بر اساس حدود ثبتی و ملکی، وضعیت دقیق کاربری‌ها ، تراکم‌ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محلات واقع در آن مشخص کرده و اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کنند .




مطالب مرتبط

شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب طرح تفصیلی شهر شیروان در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر ...

|

مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی در بخش زلزله و کاهش مخاطرات آن ، علاوه بر تهیه و تدوین نقشه‌های گسلی حریم شهرها ، کارهای کارشناسی و ارائه استعلام از سایت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در خصوص مخاطرات زلزله و فرونشست و سایر انجام می‌دهد .

|

در طرح نهضت ملی مسکن بالغ بر ۶ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۴۰۰ نفر متقاضی وجود دارد که یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۱۴۹ نفر تأیید نهایی شده اند . از ابتدای دولت سیزدهم بالغ بر ۴۱ هزار و ۴۰۹ هکتار زمین شهری برای طرح نهضت ملی مسکن با واحد پذیری یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۳۱ واحد ، تامین شده است .

|

نظرات کاربران