در حال بارگذاری ...

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از پروژه جایگزین مسکن مهر ناایمن سمنان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن مهر ناایمن سمنان را ارزیابی کرد .

سیدمحمد حسینی طباطبایی به منظور بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه ۳۳۶ خانه ویلایی جایگزین مسکن مهر ناایمن سمنان در محل سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن حضور یافت و با مالکان واحدها به منظور پیگیری مشکلات جهت تسریع در اجرای پروژه گفتگو کرد . 

پروژه خانه های یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن مهر ناایمن سمنان به تعداد ۳۳۶ واحد در سه فاز اجرا می‌شود که فاز اول آن در ۱۰۴ واحد تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات اجرایی فاز دوم آن (۱۲۰ واحد) آغاز شده است و به‌زودی عملیات اجرایی آن در فاز سوم (۱۱۲ واحد) نیز آغاز می‌شود .

در فاز دوم اجرای خانه‌های ویلایی جایگزین مسکن مهر ناایمن سمنان تاکنون ۵۳ واحد فنداسیون ، ۱۶ واحد اسکلت ، ۵ واحد سقف و ۲ واحد تیغه‌چینی صورت گرفته است .




مطالب مرتبط

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

در ۱۶ سایت نهضت ملی مسکن که آماده‌سازی آن توسط شهرداری‌ها در حال اجرا است ، موضوع خدمات روبنایی (ساخت مسجد ، مدرسه و واحدهای تجاری) پیگیری و با اداره کل نوسازی مدارس استان جهت ساخت مدرسه توافق صورت گرفته است .   

|

تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در اطلاعیه ای زمان تحویل زمین و قرارداد واگذاری به متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت ۴۸ ...

|

تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

|

نظرات کاربران