در حال بارگذاری ...
  • رونمایی از نرم‌افزار جامع مدیریت مالی دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن

    در این نرم‌افزار ، منابع صندوق ملی مسکن شامل وجوه نقد ، اسناد ، اسناد خزانه ، زمین ، املاک و مستغلات ، ثبت ، نگهداری و به‌روزرسانی می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ نرم‌افزار جامع مدیریت مالی دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن با حضور رئیس هیئت عامل صندوق ، مدیرکل امور مالی وزارت راه و شهرسازی و ذی‌حسابان صندوق ملی مسکن رونمایی شد .

    نرم افزار جامع مدیریت دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن شامل تمامی منابع مختلف صندوق ، مصارف ، پیمان‌ها و قراردادها با حضور محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن ، اصغر صمدی مدیرکل امور مالی وزارت راه و شهرسازی و دیگر مسئولان و همچنین ذی‌حسابان مستقر در ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور ، رونمایی شد .

    در این نرم‌افزار ، منابع صندوق ملی مسکن شامل وجوه نقد ، اسناد ، اسناد خزانه ، زمین ، املاک و مستغلات ، ثبت ، نگهداری و به‌روزرسانی می‌شود .

    از امروز تمامی ذی‌حسابان استان‌های سراسر کشور مستقر در ادارات کل راه و شهرسازی به این سامانه متصل می‌شوند تا بتوانند تمامی درآمدها و هزینه‌ها را به موقع و در لحظه ثبت ، ضبط و نگهداری کنند . همچنین ، این سامانه ، جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرورهای اصلی آن در وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن نصب شده است که تمامی استان‌ها نیز به آنها متصل می‌شوند .




    مطالب مرتبط

    این سامانه جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرورهای اصلی آن در وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن نصب شده که تمامی استان‌ها نیز به آنها متصل می‌شوند .

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسن در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم که امروز ۲۳ تیر ...

    |

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    تلاش شد تا در دولت سیزدهم از طریق صندوق ملی مسکن روند خانه سازی در کشور متحول شود که یکی از آنها طراحی سازوکاری برای جلوگیری از افزایش قیمت هزینه ساخت بود .

    |

    نظرات کاربران