در حال بارگذاری ...
  • آماده سازی بیش از ۱۴۰۰ هکتار از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان در حال انجام است

    نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : هم اکنون عملیات آماده سازی بیش از هزار و ۴۰۰ هکتار زمین در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در حال انجام است .

    عطاء اله اکبری در جلسه بررسی پیشرفت طرح های آماده سازی سایت‌های نهضت ملی مسکن اداره کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان گفت : با توجه به اهمیت‌ موضوع طرح نهضت ملی مسکن و اجرای سریع و با کیفیت واحدهای مسکونی آن عملیات آماده سازی اراضی مذکور برای احداث ۶۶ هزار واحد مسکونی در حال انجام است .

    وی تاکید کرد : نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان در زمینه تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن مشکلی ندارد ، افزود : تمام تلاش با حداکثر ظرفیت بر این است تا آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را با تمام توان به پیش ببریم چرا که این طرح یک طرح جهادی است که باید با همت مضاعف به انجام برسد .

    اکبری با تاکید بر لزوم حمایت فرمانداران و شهرداران در اجرای طرح های آماده سازی گفت : برخورداری عمومی از طرح نهضت ملی مسکن حرکتی در راستای افزایش رفاه اجتماعی است و بهره مندی از ظرفیت سایر دستگاهها موجب تسریع در دسترسی به این هدف می شود .

    وی تاکید کرد : متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرهای تحت پوشش این اداره کل به جز زاهدان می‌توانند بعد از اجرای طرح‌های آماده سازی پروانه ساختمانی اراضی واگذار شده را اخذ و ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند .




    مطالب مرتبط

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    تحصیل و تخصیص اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن از طریق اخذ سند برای ۱۸۰ هکتار از اراضی مازاد دستگاهای اجرایی استان بنام سازمان ملی زمین و مسکن و رفع تصرف حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی دولتی از جمله این اقدامات بود که با هدف تامین زمین و آماده سازی اراضی در قالب طرح نهضت ملی مسکن مورد ...

    |

    تاکنون هزار و ۳۰۰ قطعه زمین ۲۶۰ متر مربعی برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران توسط این اداره کل تامین شده است . همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون ۶۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان برای ساخت واحد ویلایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به پروژه ها وصل شده ...

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

    |

    نظرات کاربران