در حال بارگذاری ...
  • اختصاص ۲۰۰ دستگاه آسانسور به ساختمان‌های مسکن مهر شوشتر

    با پیگیری‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان ۲۰۰ دستگاه آسانسور به ساختمان‌های مسکن مهر شوشتر توسط وزارت راه و شهرسازی و از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن اختصاص یافت . همچنین در این نشست تفاهم‌نامه بین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری شوشتر جهت همکاری‌های لازم برای احداث پل چهارم شوشتر به امضا رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر از اختصاص ۲۰۰ دستگاه آسانسور به ساختمان‌های مسکن مهر شوشتر خبر داد .

    محمدرضا بهادری با اشاره به سفر مدیرکل راه و شهرسازی و معاونین به شهرستان اظهار کرد : در جلسه شورای مسکن شهرستان شوشتر که با حضور سید محسن سید موسوی فرماندار ، حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند ، مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان و قائم مقام و معاونان وی برگزار شد ، موضوعات مهمی جهت توسعه و بهبود وضعیت پروژه‌های راه و شهرسازی در این شهرستان مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد .

    وی افزود : در این جلسه بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن تاکید شد و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت . تسریع در اجرای پروژه ۴۳۲ واحدی نهضت ملی مسکن ، تکمیل پروژه معابر و آسفالت مسکن مهر از جمله موضوعاتی بود که روند اجرایی آن‌ها بررسی و تصمیمات لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌ها اتخاذ شد .

    رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر گفت : یکی دیگر از موضوعات مهم جلسه ، بررسی روند اجرایی پروژه آماده‌سازی و آسفالت معابر مسکن مهر شوشتر بود که مراحل نهایی خود را طی می‌کند . برخی موانع جزئی که در مسیر اجرای این پروژه وجود داشت ، مورد بررسی قرار گرفته و راه‌حل‌های لازم برای رفع آن‌ها ارائه شد . این پروژه نقش مهمی در بهبود زیرساخت‌های مسکن در منطقه دارد . رفع موانع اجرایی پروژه ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام بررسی و مقرر شد موانع اجرایی این پروژه احصا شود .

    وی از پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصدی پروژه ۵۵۰ واحدی مسکن مهر در اراضی موسوم به طرح ۷۶ هکتاری خبر داد و افزود : دستورات لازم برای تسریع پروژه و تکمیل معابر دسترسی و زیرساخت‌های این پروژه ابلاغ شده و پیمانکار مربوطه به زودی کار خود را آغاز می‌کند .

    بهادری اضافه کرد : با پیگیری‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان ۲۰۰ دستگاه آسانسور به ساختمان‌های مسکن مهر شوشتر توسط وزارت راه و شهرسازی و از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن اختصاص یافت . همچنین در این نشست تفاهم‌نامه بین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری شوشتر جهت همکاری‌های لازم برای احداث پل چهارم شوشتر به امضا رسید .

    وی ادامه داد : در این جلسه بیش از ۲۵ مصوبه تصویب شد که از جمله می‌توان به پیگیری و رفع مشکلات زیرگذر شرافت و تغییرات فنی لازم، تصمیم‌گیری در خصوص آماده سازی و آسفالت معابر مسکن مهر شهر شهید شرافت ، رفع موانع جزیی برای پایان آماده سازی و آسفالت معابر مسکن مهر شوشتر ، بررسی مشکلات معبر میرزا هادی با کمک میراث فرهنگی، استفاده از ظرفیت مهندسین ناظر سازمان نظام مهندسی شوشتر در پروژه‌های راه و شهرسازی و مسکن ملی اشاره کرد .




    مطالب مرتبط

    تلاش شد تا در دولت سیزدهم از طریق صندوق ملی مسکن روند خانه سازی در کشور متحول شود که یکی از آنها طراحی سازوکاری برای جلوگیری از افزایش قیمت هزینه ساخت بود .

    |

    با تاکید وزیر راه و شهرسازی ، در ماه‌های آینده سامانه تامین منابع مالی نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم و به کارگزاری بانک مسکن از سوی صندوق ملی مسکن راه‌اندازی و رونمایی خواهد شد . در این سامانه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن برای جذب منابع عمومی مردم انجام می‌شود .

    |

    دلیل اصلی عدم پیشرفت و تکمیل واحدهای مسکن مهر آن بوده که دولت در گذشته در پروژه‌های مسکونی نقش پیمانکار را داشته و همین امر دلیل اصلی تاخیر در تحویل واحدهای مسکونی بوده است . در صورتی که اگر خود مردم کارفرما شوند و ما بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی‌سازی استفاده کنیم سرعت اجرای ...

    |

    ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان از محل منابع صندوق ملی مسکن در قالب یک سوم سهم وزارت راه و شهرسازی به شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان پرداخت می‌شود .

    |

    طی زمان بندی انجام شده ، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان زنجان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود .

    |

    نظرات کاربران