در حال بارگذاری ...

تاکید بر لزوم ساماندهی موضوع تعاونی‌های مسکن خارج از محدوده شهر زنجان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم ساماندهی موضوع تعاونی‌های مسکن خارج از محدوده شهر زنجان تاکید کرد و گفت : در این رابطه سند راهبردی تهیه و به تهران ارسال شده است .

رحیم توسلیان در آئین تجلیل و نشست خبری با خبرنگاران در محل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، بر لزوم ساماندهی موضوع تعاونی‌های مسکن خارج از محدوده شهر زنجان تاکید کرد و گفت : در این رابطه سند راهبردی تهیه و به تهران ارسال شده که بعد از تایید می‌توانیم با توجه به آن سند نسبت به حل و فصل مشکلات این تعاونی‌ها اقدام کنیم که در نتیجه مسکن تولید می‌شود .

وی با بیان اینکه نیازسنجی در حوزه مسکن موضوعی پیچیده است و بخشی از آن به تقاضای مصرفی و بخشی نیاز مبادلاتی است ، ابراز کرد : نیاز مبادلاتی مسکن ریشه در ساختار اقتصادی و حجم نقدینگی دارد .

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، با اشاره به اینکه پشت پرده برخی از تعاونی‌های مسکن نشان می‌دهد ، نیاز مبادلاتی در آن‌ها پررنگ‌تر است ، گفت : افرادی هستند که با امید اینکه صاحب زمین و مسکن شوند در دام فیش‌ها افتادند .

توسلیان تاکید کرد : برخی تعاونی‌های مسکن قبل از اینکه زمین را تعیین تکلیف کنند ، زمین خارج از محدوده را به مردم واگذار کرده و این کار تبعات اجتماعی هم داشته است .




مطالب مرتبط

طی زمان بندی انجام شده ، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان زنجان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود .

|

اقدامات مربوط به نهضت ملی مسکن در زنجان توسط همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حال پیگیری است . قزوینیان با اشاره به اینکه به دلیل نبود کارگر هیچ پروژه‌ای در زنجان تعطیل نشده است ، تاکید کرد : تمام پروژه ها در استان با قوت در حال اجرا است .

|

ورود بسیج به اقناع سازی و ترغیب مردم در محلات هدف بازآفرینی شهری برای نوسازی واحدهای مسکونی بسیار اهمیت دارد . 

|

در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

|

باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

|

نظرات کاربران