در حال بارگذاری ...

اراضی ویژه ۹۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن هرستانه خوانسار در مرحله آماده سازی زمین

اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار تا پایان ساخت واحدهای مسکونی گروه ساخت ، اقدامات حمایتی خود را خواهد داشت . در اجرای طرح های حمایتی مسکن از جمله نهضت ملی مسکن در خوانسار ، مراحل الحاق سایت ۲۲ هکتاری از سمت بویین ، در حال انجام است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار گفت : در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، اراضی ویژه ۹۰۰ واحد مسکونی هرستانه خوانسار در مرحله آماده سازی زمین قرار دارد .

سعید شاهی اظهار کرد : ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در شهر خوانسار ، متقاضی طرح نهضت ملی مسکن بودند که از این تعداد ، ۹۵۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند .  

وی با بیان اینکه از واجدان شرایط ، تاکنون ۶۵۰ نفر افتتاح حساب کرده اند ، گفت : در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، اراضی ویژه ۹۰۰ واحد مسکونی هرستانه خوانسار در مرحله آماده سازی زمین قرار دارد و با توافق با شهرداری خوانسار ، این سایت در حال آماده سازی زمین است .  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار ادامه داد : در طرح ۱۲۰ واحد مسکونی سونقان خوانسار که گروه ساخت است ، حدود ۹۰ درصد متقاضیان شروع به ساخت کرده اند و ۱۰ درصد بقیه متقاضیان هم به علت گذشت بیش از دو سال ، اخطاریه گرفته اند .  

وی افزود : اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار تا پایان ساخت واحدهای مسکونی گروه ساخت ، اقدامات حمایتی خود را خواهد داشت . در اجرای طرح های حمایتی مسکن از جمله نهضت ملی مسکن در خوانسار ، مراحل الحاق سایت ۲۲ هکتاری از سمت بویین ، در حال انجام است . 




مطالب مرتبط

این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

|

در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

|

ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

|

امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

|

قرارداد با سازنده برای بیش از ۴۶ هزار واحد منعقد و از این تعداد برای افزون بر ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد آن قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده‌ است ، همچنین با پیگیری‌های انجام شده تاکنون پروانه ساختمانی بالغ بر ۳۱ هزار و ۹۰۰ واحد اخذ شده‌ است .

|

نظرات کاربران