در حال بارگذاری ...

قراردادهای واگذاری طرح جوانی جمعیت در جنوب غرب استان تهران به ۷۰۰ فقره رسید

پلاک بازارک رباط کریم ظرفیت بسیار خوبی برای ساماندهی متقاضیان تهران و شهرهای جنوب غرب استان (اسلامشهر ، رباط کریم و بهارستان) است و در صورت افزایش تعداد متقاضیان از شهرهای جدید پرند و ایوانکی برای تخصیص زمین کمک خواهیم گرفت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران از ساماندهی ۷۰۰ خانواده در طرح جوانی جمعیت و مراحل پایانی قرارداد واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول خبر داد .

مجتبی صادقی گفت : تاکنون ۶۲۹۲ خانواده در طرح حمایت از جوانی جمعیت (سامانه طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی) ثبت نام کرده‌اند که با حضور متقاضیان ، تشکیل و تکمیل پرونده‌های مربوطه در شهرهای اسلامشهر ، رباط کریم و بهارستان انجام شده و ۷۰۰ پرونده منجر به تکمیل و تخصیص قرارداد واگذاری جوانی جمعیت شده است .

صادقی در ادامه افزود : واگذاری‌ها تاکنون در پلاک‌های ۴۳ اصلی ضیا آباد اسلامشهر و ۱۶۱ اصلی بازارک رباط کریم بوده است . پلاک بازارک رباط کریم ظرفیت بسیار خوبی برای ساماندهی متقاضیان تهران و شهرهای جنوب غرب استان (اسلامشهر ، رباط کریم و بهارستان) است و در صورت افزایش تعداد متقاضیان از شهرهای جدید پرند و ایوانکی برای تخصیص زمین کمک خواهیم گرفت .

صادقی در پایان تصریح کرد : اولویت با خانواده‌هایی است که تعداد فرزند بیشتر (خانواده‌های هشت، هفت، شش و پنج فرزندی) دارند و پس از آن سایر آیتم‌ها همچون زمان ثبت نام در اعطای قرارداد واگذاری‌ها موثر خواهد بود .

 




مطالب مرتبط

با توجه به کمبود زمین در شهرهای استان اصفهان ، برای تأمین اراضی مورد نیاز از طریق توافق با مالکین خصوصی و همچنین الحاق اراضی دولتی به محدوده شهرها اقداماتی در دست انجام است تا به لطف خدا بتوانیم به‌تمامی افراد مشمول جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال زمین رایگان ...

|

بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح‌گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در شهرهای ماهشهر ، دزفول ، آبادان و خرمشهر زمین‌ها احصا شده و عملیات آماده‌سازی زمین‌ها هم پیشرفت خوبی داشته ...

|

با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره راه و شهرسازی این شهرستان ۲ پیمانکار در سایت ۵۵ متری و یک پیمانکار در سایت ۶۰ هکتاری مشغول به کار می‌باشند که تاکنون در سایت ۵۵ متری بیش از ۵۰ درصد و در سایت ۶۰ متری بیش از ۳۰ درصد از این طرح انجام شده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از الحاق ۵۶۰ هکتار و تغییر کاربری ۷۸ هکتار اراضی جهت تامین زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

|

بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در یک سال گذشته در خصوص اصلاح طرح‌های شهری اتفاقات خوبی در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رقم خورده و در حال حاضر ...

|

نظرات کاربران