در حال بارگذاری ...
  • بهبود بهره‌وری در سازمان ملی زمین و مسکن توسط سامانه سیام

    پس از اجرای کامل این سامانه در تمامی ادارات کل ، براساس شاخص‌های تعیین شده ، ارزیابی‌هایی از استان‌ها انجام خواهد شد و از ادارات کل برتر تقدیر خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دوره آموزشی معرفی و آشنایی شرکت‌کنندگان با سامانه یکپارچه املاک و مسکن (سیام) گفت : مردم زیادی خدمات مورد نیازشان را از ما دریافت می‌کنند و به همین منظور به دنبال این هستیم تا در سازمان ملی زمین و مسکن بهره‌وری را از طریق بهبود وضعیت سیستم‌ها ارتقا بخشیم .

    ارسلان مالکی با اشاره به بخشی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های سامانه سیام افزود : راه‌اندازی این سامانه به صورت آزمایشی در سه اداره کل راه و شهرسازی استان‌های تهران ، البرز و اصفهان انجام شد و بازخوردهای مثبتی از آنها به دست آمد .

    وی افزود : پس از اجرای کامل این سامانه در تمامی ادارات کل ، براساس شاخص‌های تعیین شده ، ارزیابی‌هایی از استان‌ها انجام خواهد شد و از ادارات کل برتر تقدیر خواهد شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان اعلام کرد : با راه‌اندازی این سامانه ، سامانه قبلی از چرخه کار حذف می‌شود و تمامی ادارات کل با همین سامانه کار می‌کنند .

    گفتنی است دوره آموزشی معرفی و آشنایی شرکت‌کنندگان با سامانه یکپارچه املاک و مسکن (سیام) امروز با حضور روسای ادارات فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسئولان بانک زمین ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و جمعی از مدیران و کارکنان ستادی در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    |

    در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است .

    |

    از فروردین تا پایان مرداد امسال ، ۱۴۹ مورد حکم قطعی به‌نفع دولت توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در کشور اجرا شده است که بر اساس آن ۴۲۶ هکتار زمین دولتی به بیت‌المال بازگشته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان ...

    |

    بیشترین وقوع تعرض به اراضی دولتی در استان‌های تهران ، سیستان و بلوچستان و هرمزگان رخ داده است .

    |

    نظرات کاربران