در حال بارگذاری ...

پیگیری ساخت و اجرای پروژه‌ مسکن دانشگاهیان در سازمان ملی زمین و مسکن

تفاهم‌نامه تامین ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای دانشگاهیان میان وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و علوم ، تحقیقات و فناوری سال گذشته و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن منعقد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با علی خطیبی معاون اداری ، مالی و مدیریت وزارت علوم تحقیقات و فناوری بر اجرای دقیق و سریع تفاهم‌نامه تامین ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای دانشگاهیان میان دو وزارت‌خانه راه و شهرسازی و علوم ، تحقیقات و فناوری تاکید کرد .

ارسلان مالکی در این دیدار با اشاره به مواد ۷ و ۱۰ آئین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن گفت : روش‌های ما برای تامین زمین و مسکن برای اعضای هیات علمی و سایر دانشگاهیان در این تفاهم‌نامه بر مبنای اجاره ۹۹ ساله یا فروش اقساطی زمین خواهد بود .

وی با بیان اینکه ساخت این واحدها می‌تواند از طریق شرکت‌های ذیصلاح یا تعاونی‌های مسکن دانشگاهی یا کارگزارانی مانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شود ، ادامه داد : در نهضت ملی مسکن ما با هر روشی که بر اساس قانون منجر به تولید انبوه مسکن شود موافقیم و برای اجرای آن از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد .

مالکی اعلام کرد : امیدواریم به زودی در جلسه‌ای که توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با حضور مسئولان و روسای دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد ، همکاران سازمان ملی زمین و مسکن برای تبیین تفاهم‌نامه حضور پیدا کنند .

گفتنی است تفاهم‌نامه تامین ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای دانشگاهیان میان وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و علوم ، تحقیقات و فناوری سال گذشته و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن منعقد شد .




مطالب مرتبط

امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

|

در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای ...

|

شهر عسگران فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا با تعاملات صورت گرفته با شهرداری قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع در قالب تهاتر با سایت ۱۸.۷ هکتاری کارگاهی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شد .

|

حدود ۴۸ هزار هکتار زمین توسط سازمان ملی زمین و مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرها تامین شده و مابقی ۴ میلیون واحد از سوی شرکت عمران شهرهای جدید ، شرکت بازآفرینی شهری ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخش خصوصی به صورت خودمالک احداث خواهد شد .

|

نظرات کاربران