در حال بارگذاری ...

قرعه کشی ۴۶ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر نقنه انجام شد

ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر نقنه به صورت ویلایی (تک نفره) و با مجوز احداث یک واحد مسکونی در هر پلاک است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اولین مرحله قرعه کشی طرح نهضت ملی مسکن شهر نقنه با تعداد ۴۶ قطعه زمین انجام شد .

افراسیاب علایی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجن گفت : اولین مرحله قرعه کشی شهر نقنه با تعداد ۴۶ قطعه زمین مسکونی میان متقاضیان واجد شرایط که بر اساس سامانه مشخص و اولویت بندی شده بودند انجام شد .

علایی ادامه داد : مساحت سایت نهضت ملی مسکن شهر نقنه حدود ۱/۵ هکتار است که در اولین مرحله قرعه کشی تعداد ۴۶ پلاک زمین با کاربری مسکونی با متراژ هر پلاک ۱۶۰ متردر شهر نقنه در قالب طرح نهضت ملی مسکن واگذار شد .

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجن در پایان افزود : ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر نقنه به صورت ویلایی (تک نفره) و با مجوز احداث یک واحد مسکونی در هر پلاک است .

گفتنی است این قرعه کشی در محل شهرداری شهر نقنه و با حضور بخشدار مرکزی شهرستان بروجن ، اعضای شورای اسلامی و شهردار نقنه، نماینده دادستان بروجن ، شورا و شهردار نقنه ، نماینده اداره راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن به عنوان کارگزار طرح و تعدادی از متقاضیان برگزار شد .




مطالب مرتبط

این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

|

در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

|

ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

|

امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

|

قرارداد با سازنده برای بیش از ۴۶ هزار واحد منعقد و از این تعداد برای افزون بر ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد آن قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده‌ است ، همچنین با پیگیری‌های انجام شده تاکنون پروانه ساختمانی بالغ بر ۳۱ هزار و ۹۰۰ واحد اخذ شده‌ است .

|

نظرات کاربران