در حال بارگذاری ...
  • احداث پروژه ۱۰۰۰ واحدی ساختمان‌های سبز در مسیر حرم رضوی

    پروژه مسکونی ۱۰۰۰ واحدی فردوسی مشهد در ۲ فاز و در زمینی به مساحت ۶ هکتار در مجاورت میدان فردوسی شهر مشهد و با مشارکت آستان قدس رضوی و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق از شرکت‌های تابعه بانک مسکن در حال اجراست .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از احداث پروژه یک‌هزار واحدی فردوسی مشهد با به کارگیری از روزآمدترین فناوری‌های مدرن تحت عنوان ساختمان‌های سبز در مسیر حریم رضوی خبر داد .

    سیدعباس حسینی از پروژه مسکونی ۱۰۰۰ واحدی فردوسی مشهد ، از تازه‌ترین طرح‌های ساخت و ساز بانک مسکن با به‌کارگیری روزامدترین فناوری‌های مدرن و احیای معماری اصیل ایرانی اسلامی بازدید کرد .

    حسینی در این بازدید که در جریان پایش پروژه‌های ساختمانی بانک انجام شد بر اهمیت استفاده از دانش و تخصص مهندسان داخلی در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد و گفت : به دنبال ارتقای دانش فنی در حوزه ساخت و ساز و انتقال فناوری به پروژه‌های بعدی هستیم .

    مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به رویکرد بانک مسکن در حمایت از طرح‌های ساختمانی با الهام از معماری سنتی ایرانی و اسلامی توضیح داد: در طرح‌ریزی پروژه‌های بانک مسکن به دنبال آن هستیم که علاوه بر پاسخگویی به نیازهای اولیه مردم در حوزه مسکن، روح متعالی از فرهنگ و هویت ایرانی - اسلامی نیز در پروژه‌های ما حاکم باشد.

    وی در همین خصوص به استفاده از مصالح بومی و سنتی در نمای ساختمان‌ها از جمله آجر فیروزه اشاره کرد .

    حسینی همچنین با اشاره به اهمیت توسعه پایدار و گسترش ساختمان‌های سبز گفت: این پروژه‌ها با بهره‌گیری از فناوری‌های روز و طراحی هوشمندانه ، به دنبال ایجاد محیطی زیست‌پذیر و باکیفیت برای ساکنان است . علاوه بر این ، طراحی فضای سبز گسترده، وجود موقعیت مکانی در مسیر مستقیم حرم مطهر رضوی و دسترسی آسان به امکانات عمومی مانند قطار شهری و مراکز تجاری ، از دیگر ویژگی‌های برجسته این پروژه است .

    وی در پایان بر اهمیت رعایت زمان‌بندی پروژه و جلوگیری از تأخیر در اجرای آن تاکید کرد و گفت : تلاش ما بر این است که این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد و مردم بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند .

    گفتنی است که پروژه مسکونی ۱۰۰۰ واحدی فردوسی مشهد در ۲ فاز و در زمینی به مساحت ۶ هکتار در مجاورت میدان فردوسی شهر مشهد و با مشارکت آستان قدس رضوی و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق از شرکت‌های تابعه بانک مسکن در حال اجراست .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    در سال ١۴٠٣ ، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی‌سازی ، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار دارد و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است .

    |

    پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

    |

    بانک مسکن سبد متنوعی از خدمات و محصولات را برای ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده است .

    |

    پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴ واحد) در حال اجرا است .

    |

    نظرات کاربران