در حال بارگذاری ...
  • مشکلات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در دزفول رسیدگی شد

    در راستای کسب رضایت مردمی و با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی مبحث ساخت واحدهای مسکونی در این شهرستان به طور ویژه پیگیری می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی دزفول به همراه معاونین با نماینده مردم شریف دزفول در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان نشست مشترکی را برگزار کرد .

    مسعود بیات منش با هدف بررسی و مسائل و مشکلات مسکن مهر ، نهضت ملی مسکن ، پروژه‌های راهسازی و بازآفرینی شهری به همراه معاونین با عباس پاپی زاده نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان دزفول نشست مشترکی را برگزار کرد .

    در این نشست مسعود بیات منش ، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اهمیت سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن وضعیت تامین زمین در این شهرستان را مورد بررسی قرار داده و اظهار کرد : رونق بخشی مسکن نیازمند تلاش همگانی است و می‌بایست بر اساس ساز و کارهای موجود با تمام توان طرح مسکن در شهرستان به پیش برود .

    وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان طرح نهضت ملی مسکن است ، گفت : در راستای کسب رضایت مردمی و با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی مبحث ساخت واحدهای مسکونی در این شهرستان به طور ویژه پیگیری می‌شود .

    بیات منش ادامه داد : در حوزه پروژه های راهسازی تمام تلاش خود را برای تامین اعتبارات مورد نیاز به کار خواهیم بست تا پروژه ها در زمان مقرر به سرانجام برسند .

    مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان هدف از این نشست مشترک با مسئولین شهرستان را تعامل و همکاری به منظور رفع مشکلات حوزه راه و شهرسازی بهبهان عنوان کرد و اظهار داشت : ایجاد توسعه پایدار و استفاده از ظرفیت های ویژه این شهرستان مستلزم برنامه ریزی دقیق و همکاری همه نهادهای ذیربط دستگاه‌های خدمات رسان است .




    مطالب مرتبط

    کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های حوزه عمرانی است که برای بررسی طرح‌های تفصیلی شهرها و تغییرات بعدی آن‌ها تشکیل می‌شود .

    |

    یکی از مشکلات اساسی طرح بزرگ به عنوان یکی از اولویت‌های دولت تامین زمین بود که در سال گذشته توانستیم در حوزه شهری علاوه بر زمین‌های قبلی ، زمین مورد نیاز برای ۵۴ هزار واحد را در سطح استان تامین کنیم .

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال ، ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می شود .

    |

    طرح مطالعات شناسایی محدوده و محلات بافت ناکارآمد شهری کلانشهر اهواز از جمله نیاز های ضروری شهر اهواز برای توسعه پایدار است .

    |

    نظرات کاربران