در حال بارگذاری ...

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز به مبلغ ۱۰۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع این شهرستان به ارزش ۱۰۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد .

سرهنگ مجید علی نیا گفت : در طی گشت‌زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان طرقبه و شاندیز ، مشاهده شد اشخاصی در اراضی ملی واقع در روستای ویرانی و لنگر در شهرستان طرقبه و شاندیز ، به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ ۱۰۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است ، اقدام به تصرف و ساخت‌وساز غیرمجاز کرده که با آرای صادره از مراجع قضایی اراضی ملی خلع ید و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد .

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت : گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

وی در پایان اظهار کرد : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .




مطالب مرتبط

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

|

بر اساس برنامه ، مکلف به اخذ یک هزار و ۷۶۵ هکتار زمین بوده‌ایم که در پایان سال برای بیش از ۳ هزار هکتار زمین سند اخذ کردیم که در این مورد هم تحقق ۱۷۲ درصدی نسبت به برنامه را شاهد هستیم .

|

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان امیدیه اعلام کنند .

|

شهر عسگران فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا با تعاملات صورت گرفته با شهرداری قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع در قالب تهاتر با سایت ۱۸.۷ هکتاری کارگاهی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شد .

|

نیروهای یگان حفاظت در تمام استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند و عملکرد این نیروها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد .

|

نظرات کاربران