در حال بارگذاری ...

الحاق ۲ قطعه زمین به محدوده امیدیه خوزستان برای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن

با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره راه و شهرسازی این شهرستان ۲ پیمانکار در سایت ۵۵ متری و یک پیمانکار در سایت ۶۰ هکتاری مشغول به کار می‌باشند که تاکنون در سایت ۵۵ متری بیش از ۵۰ درصد و در سایت ۶۰ متری بیش از ۳۰ درصد از این طرح انجام شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه گفت : در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۲ قطعه زمین به مساحت ۲۸ و ۴۰ هکتار به محدوده این شهرستان الحاق می‌شود .

حسین قنبری با بیان اینکه هیچ‌گونه زمینی در خصوص طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی در این شهرستان وجود نداشت ، اظهار کرد : استعلامات لازم از سوی کمیته فنی جهت الحاق این ۲ قطعه زمین در شهرستان امیدیه انجام شده که با تأیید شورای عالی واگذاری زمین جهت نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در این شهرستان اجرا می‌شود .

وی افزود : همچنین ۲ سایت به مساحت ۴ و نیم هکتار و ۲۸ هکتار کاملاً تفکیک و مورد تایید کمیته فنی جهت اجرا نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان قرار گرفته است .

قنبری در خصوص بهسازی معابر و آسفالت دو سایت مسکن مهر در امیدیه ، بیان کرد : همچنین با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره راه و شهرسازی این شهرستان ۲ پیمانکار در سایت ۵۵ متری و یک پیمانکار در سایت ۶۰ هکتاری مشغول به کار می‌باشند که تاکنون در سایت ۵۵ متری بیش از ۵۰ درصد و در سایت ۶۰ متری بیش از ۳۰ درصد از این طرح انجام شده است .

رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه خاطر نشان کرد : ۲ سایت نیز به مساحت ۴ و نیم و ۲۸ هکتار پس از تغییر کاربری ، تفکیک و مهر چهارگوش توسط اداره راه و شهرسازی امیدیه تحویل بنیاد مسکن این شهرستان جهت ساخت معابر و منازل شده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

با توجه به کمبود زمین در شهرهای استان اصفهان ، برای تأمین اراضی مورد نیاز از طریق توافق با مالکین خصوصی و همچنین الحاق اراضی دولتی به محدوده شهرها اقداماتی در دست انجام است تا به لطف خدا بتوانیم به‌تمامی افراد مشمول جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال زمین رایگان ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با هفته دولت ، هزار و ۹۸۶ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح و سه هزارمین واحد نوسازی شده مردمی در بافت فرسوده گرگان به ...

|

اعتبار هزینه شده در این پروژه حدود ۲۰ میلیارد تومان است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : در راستای تامین خدمات روبنایی پروژه های مسکن شهرستان کلاله ، عملیات ...

|

نظرات کاربران