در حال بارگذاری ...
  • عزم دولت برای عبور از موانع تولید مسکن در گلستان

    عملیات اجرایی پروژه ۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن آزادشهر در ماه های اخیر در شش بلوک ۱۶ واحدی در عرصه یک هکتاری شروع شده و هم اکنون در مرحله اجرا فونداسیون و ستون‌های همکف است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در راستای بازدید اعضای کمیته پایش نهضت ملی مسکن استان گلستان در شهرهای شرق استان ، موانع موجود در اجرای پروژه ۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن آزادشهر بررسی و تصمیمات لازم برای تسریع در پیشبرد این پروژه اتخاذ شد .

    روند اجرای ساخت پروژه ۹۶ واحدی سایت شهید جمهور آزادشهر توسط کمیته پایش مسکن استان بررسی شد .

    در این بازدید که فرماندار و رئیس اداره راه و شهرسازی رامیان و آزادشهر اعضای کمیته پایش را همراهی کردند ، مقرر شد ، سازندگان نسبت به تدوین برنامه اجرایی جدید اقدام و فرمانداری و شهرداری آزادشهر نیز برای رفع مشکل هدایت آب‌های سطحی در مجاورت سایت اقدام کنند .

    گفتنی است عملیات اجرایی پروژه ۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن آزادشهر در ماه های اخیر در شش بلوک ۱۶ واحدی در عرصه یک هکتاری شروع شده و هم اکنون در مرحله اجرا فونداسیون و ستون‌های همکف است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با هفته دولت ، هزار و ۹۸۶ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح و سه هزارمین واحد نوسازی شده مردمی در بافت فرسوده گرگان به ...

    |

    اعتبار هزینه شده در این پروژه حدود ۲۰ میلیارد تومان است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : در راستای تامین خدمات روبنایی پروژه های مسکن شهرستان کلاله ، عملیات ...

    |

    از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

    |

    نظرات کاربران