در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف بیش از۲۰۰۰ متر از اراضی ملی و دولتی شهر دهلران

    تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان ایلام به‌ صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف ۲۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر دهلران توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد .

    فرشاد دوستی ضمن اعلام رفع تصرف ۲۰۰۰ متر مربع زمین ملی و دولتی در سطح شهر دهلران به ارزش بالغ بر ۳ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان، این مهم را حاصل همراهی دادستان شهرستان دهلران ، نیروی انتظامی و شهرداری شهرستان دهلران دانست . همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می‌بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب کنند تا در دام افراد سودجو و زمین‌خوار گرفتار نشوند .

    سرهنگ علی کرمی فرمانده یگان حفاظت راه وشهرسازی استان نیز در این خصوص گفت : تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان ایلام به‌ صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند . 

    سرهنگ کرمی با هشدار به کسانی که به‌صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند ، گفت : این اداره کل از اراضی ملی با آمادگی کامل حفاظت و حراست می‌کند و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین خواری به‌صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی ندارد .

    وی افزود : در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضائی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان می‌خواهیم با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ این یگان همکاری لازم داشته‌ باشند .




    مطالب مرتبط

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از رفع تصرف ۲۵۶ متر مربع از اراضی ملی شهرستان سمنان در ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    نظرات کاربران