در حال بارگذاری ...

اخذ یک فقره سند به ارزش بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در شمیرانات تهران

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اخذ یک فقره سند تک برگ ۶ دانگ در منطقه شمیرانات به ارزش ۲۰۲۰ میلیارد تومان خبر داد .

حسین جنتی گفت : ۸۰۷۸ مترمربع سند تک برگ ۶ دانگ تحت پلاک ثبتی ۱۲۴۷۳ فرعی از ۲۵ اصلی در منطقه دارآباد اخذ شد .

وی ضمن تشکر از همکاران مدیریت راه و شهرسازی تهران و شمیرانات افزود : ارزش ریالی این سند بالغ بر دو هزار میلیارد تومان است .

جنتی ادامه داد : تثبیت مالکیت دولت و حفاظت و حراست از سرمایه های ملی و میراث ماندگار وطن در خصوص اخذ اسناد از جمله وظایف ذاتی ادارات کل راه و شهرسازی استانهای کشور است که در این خصوص تمام شهرستان‌های استان تهران عزمی جزم در این مسیر دارند .




مطالب مرتبط

بنگاه‌های معاملات املاک مجوز دار خواستار برخورد با بنگاه‌های غیرمجاز هستند و این خواسته برحق آنها است ، در واقع بنگاه‌های معاملات املاک مجوز دار از وزارت راه و شهرسازی مطالبه می‌کنند تا به منظور تسهیل فضای کسب و کار برخورد با بنگاه‌های غیر مجاز در اولویت باشد ، ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بهره مندی و استفاده از خدمات دستگاه های دولتی خدمات رسان را منوط به خوداظهاری شهروندان در ...

|

از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

|

مطابق ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم ، تمامی سرپرستان خانوار ، مالکان و مستاجران ، باید املاک تحت تملک خود را در سامانه ثبت املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir ثبت کنند .

|

امسال تا کنون با توجه به تلاش‌های به عمل آمده ، ۶۳۰ فقره سند تک برگ برای اراضی ملی استان اصفهان به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ و همچنین اسناد دفترچه‌ای به تک برگی تبدیل شده است .

|

نظرات کاربران