در حال بارگذاری ...
  • تسهیلات کمک ودیعه مسکن به ۵۳۳ هزار و ۷۵۷ متقاضی پرداخت شد

    هم اکنون تسهیلات ودیعه مسکن در تهران برای هر متقاضیان معادل ۲۰۰ میلیون تومان ، در مراکز استان‌ها معادل ۱۵۰ میلیون تومان ، شهرهای کوچک معادل ۱۰۰ میلیون تومان و در روستاها نیز معادل ۴۰ میلیون تومان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۳۷۹ نفر حائز شرایط برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بانک‌ها معرفی شدند ، از پرداخت این تسهیلات توسط بانک‌ها به ۵۳۳ هزار و ۷۵۷ متقاضی خبر داد .

    سید احمد خادمیان روند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن را تشریح کرد و گفت : تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۱ نفر در سامانه saman.mrud.ir برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن نام نویسی کردند که از این تعداد ، معادل یک میلیون و ۷۷۷ هزار و ۵۹۸ متقاضی حائز شرایط شناخته شده و یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۳۷۹ نفر نیز به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شدند .

    مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن ادامه داد : بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون تسهیلات ۵۳۳ هزار و ۷۵۷ متقاضی را پرداخت کرده‌اند .

    خادمیان با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود تا پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن با توجه به نیاز مردم تسریع یابد، توضیح داد : بانک‌هایی که بیشترین همکاری را برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن داشتند شامل بانک ملی با رقمی معادل ۱۲ همت، ملت ۸ همت ، صادرات و تجارت هرکدام ۵ همت، سپه ۴ همت و رفاه کارگران ۳ همت است .

    به گفته وی ، بانک‌های خصوصی نیز در زمینه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری داشتند که تقریباً هرکدام از آنها رقمی معادل یک یا کمتر از یک همت تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت کردند .

    گفتنی است ، هم اکنون تسهیلات ودیعه مسکن در تهران برای هر متقاضیان معادل ۲۰۰ میلیون تومان ، در مراکز استان‌ها معادل ۱۵۰ میلیون تومان ، شهرهای کوچک معادل ۱۰۰ میلیون تومان و در روستاها نیز معادل ۴۰ میلیون تومان است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بیش از ۴۹۶ هزار متقاضی توسط بانک‌ها از محل تسهیلات ...

    |

    هم‌اکنون بانک پارسیان نیز به تمامی شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرده است تا پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان را سرعت بدهند .

    |

    بانک های عامل تاکنون تسهیلات ودیعه مسکن ۴۹۸ هزار و ۸۶۴ متقاضی را پرداخت کرده‌اند و روند پرداخت تسهیلات رشد یافته است .

    |

    نظرات کاربران