در حال بارگذاری ...

آغاز فرآیند واگذاری زمین به صورت گروهی در اراضی ثمین ۳ استان زنجان

از هفته جاری ارسال پیامک به دو هزار و ۳۰۰ متقاضی که تک واریزی ۴۰ میلیون تومان داشتند آغاز شده است و این تعداد می‌توانند از امتیاز واگذاری زمین در «منطقه ثمین ۳» بهره‌مند شوند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از آغاز فرآیند واگذاری زمین ۲۰۰ متری به صورت گروهی دو نفره در اراضی «ثمین ۳» خبر داد .

جعفر قزوینیان آغاز ارسال پیامک به بیش از دو هزار و ۳۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن زنجان که تک واریزی ۴۰ میلیون تومان داشتند خبر داد و گفت : این تعداد می‌توانند از امتیاز واگذاری زمین در «منطقه ثمین ۳» بهره‌مند شوند . بر اساس برنامه ریزی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، از اردیبهشت ماه سال جاری تحویل تعدادی از واحدهای مسکونی در شرق و غرب بر اساس تعهدی که داده شده آغاز شده و این رویه همچنان ادامه دارد .

قزوینیان از آغاز فرایند واگذاری زمین ۲۰۰ متری به صورت گروهی دو نفره در اراضی «ثمین ۳» خبر داد و اظهار کرد : از هفته جاری ارسال پیامک به دو هزار و ۳۰۰ متقاضی که تک واریزی ۴۰ میلیون تومان داشتند آغاز شده است و این تعداد می‌توانند از امتیاز واگذاری زمین در «منطقه ثمین ۳» بهره‌مند شوند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : استفاده از امتیاز طرح روستاهای هم‌جوار شهرها نیز گزینه دیگری است که هم‌زمان با کل کشور و با توجه به محدودیت تامین زمین در شهرها ، این طرح هم مطرح شده که در صورت تمایل متقاضیان قابل پیگیری است .

گفتنی است متن پیامک ارسالی به متقاضیان به این شرح است :

متقاضی محترم نهضت ملی مسکن با توجه به تامین زمین صورت گرفته در اراضی «ثمین ۳» (واقع در ضلع غربی کوی ثمین) ، به صورت گروهی زمین تخصیص یافته است ، در صورت عدم تمایل به دریافت زمین از اراضی مذکور ، لطفاً درخواست کتبی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳.۰۵.۲۵ به کارگزار نهضت ملی مسکن واقع در بلوار شیخ الاشراق تحویل داده تا در مراحل بعدی تامین زمین ، برنامه ریزی و اطلاع رسانی لازم صورت گیرد .




مطالب مرتبط

ود ۲۰ هکتار زمین برای احداث کاربری‌های خدماتی ، تجاری و فرهنگی در این اراضی در نظر گرفته شده و از نظر استانداردهای شهرسازی ، شرایط خوبی دارد و نوع تفکیک هر قطعه ۲۰۰ متر مربع است که به هر ۲ خانوار ۲۰۰ متر زمین داده خواهد شد که دو واحد مسکونی با دو واحد پارکینگ خواهد بود به صورت ...

|

طی زمان بندی انجام شده ، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان زنجان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود .

|

اقدامات مربوط به نهضت ملی مسکن در زنجان توسط همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حال پیگیری است . قزوینیان با اشاره به اینکه به دلیل نبود کارگر هیچ پروژه‌ای در زنجان تعطیل نشده است ، تاکید کرد : تمام پروژه ها در استان با قوت در حال اجرا است .

|

در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

|

باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

|

نظرات کاربران