در حال بارگذاری ...
  • بررسی نهایی طرح‌های تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده ۵ استان خوزستان

    کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های حوزه عمرانی است که برای بررسی طرح‌های تفصیلی شهرها و تغییرات بعدی آن‌ها تشکیل می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : طرح‌های تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن و مولدسازی در شهرهای اهواز ، هفتکل و بهبهان در کمیسیون ماده ۵ استان بررسی شد .

    شبنم کوچک‌پور با بیان اینکه وظایف کمیسیون ماده ۵ بررسی و تصویب طرح‌های تفصیلی ، تغییرات و درخواست‌های مردم و شهرداری‌ها است ، بیان کرد : طی جلسه ای که با حضور کلیه اعضای کمیسیون ماده ۵ برگزار شد ، طرح های تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن و مولدسازی در شهرهای اهواز ، هفتکل و بهبهان مورد بررسی نهایی قرار گرفت .

    وی افزود : در این جلسه در خصوص طرح‌های تفکیکی نهضت ملی مسکن در سایت های اکسین یک ، ۲ و چهار و اراضی متعلق به ارتش‌ مواردی مطرح شده و تصویب شد .

    معاون معماری و شهرسازی خاطرنشان کرد : همچنین موارد مولد سازی برق با توجه به درخواست شرکت سهامی برق منطقه ای و اداره کل زندان های استان مطرح و موارد مورد نظر با موافقت اعضا تصویب شد .

    کوچک پور اظهار کرد : کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های حوزه عمرانی است که برای بررسی طرح‌های تفصیلی شهرها و تغییرات بعدی آن‌ها تشکیل می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    تاکنون دو شهر اهواز و دزفول در استان دارای بسته تشویقی شهرسازانه شدند و انتظار داریم سایر شهرهای استان نیز مستندات خود را به دبیرخانه شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان جهت تصویب و طی فرایندهای قانونی ارائه کنند .

    |

    در راستای کسب رضایت مردمی و با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی مبحث ساخت واحدهای مسکونی در این شهرستان به طور ویژه پیگیری می‌شود .

    |

    موضوع اصلاح حریم و الحاق اراضی به محدوده شهری پردیس برای اجرای نهضت ملی مسکن در این نشست بررسی شد و با رفع تداخل با منطقه حفاظت شده محیط زیست و همچنین رفع تداخل با تقسیمات کشوری با رای اکثریت آرا با الحاق این اراضی به محدوده شهر پردیس موافقت شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه کمیسیون ماده ۵ سمنان ، طرح تفکیکی ، کاربری‌ها و نحوه دسترسی به‌سایت مورد بررسی قرار گرفت .

    |

    نظرات کاربران