در حال بارگذاری ...
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی پلاک طاهرآباد بومهن

    قلع و قمع به صورت تخریب دیوار کشی‌ها به میزان ۲۶ مورد بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس از آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی پلاک طاهر آباد بومهن خبر داد .

    هادی اسلامی از آزادسازی ده‌هزار متر مربع از پلاک ثبتی ۱۰۵ فرعی از ۲۴ اصلی موسوم به طاهر آباد طی روز جاری به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد .

    وی گفت : این رفع تصرفات با حکم دادستان شهرستان پردیس و با همکاری نیروی انتظامی ، شهرداری ، راهداری پردیس و تلاش مستقیم همکاران یگان حفاظت شرق استان تهران و همکاران حقوقی انجام شده است .

    اسلامی در پایان گفت : قلع و قمع به صورت تخریب دیوار کشی‌ها به میزان ۲۶ مورد بوده است .




    مطالب مرتبط

    به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

    |

    مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از رفع تصرف ۲۵۶ متر مربع از اراضی ملی شهرستان سمنان در ...

    |

    تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد .

    |

    تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان ایلام به‌ صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند

    |

    نظرات کاربران