در حال بارگذاری ...

موفقیت در اجرای برنامه‌های مسکن با انتخاب وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی قطعی است

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با برخورداری از دانش مدیریتی و استفاده از معاونان مجرب می‌تواند حوزه حمل و نقل را نیز به خوبی راهبری کند و به دغدغه برخی نمایندگان در این مورد پاسخ دهد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با توجه به تخصص ، تجربه و تسلط وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تاکید کرد : فرزانه صادق مالواجرد به طور قطع در اجرای برنامه های حوزه مسکن و شهرسازی موفق می شود .

حسنعلی محمدی با اشاره به معرفی فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم اظهار کرد : معرفی یک خانم برای تصدی یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های حاکمیتی جای بسی افتخار است و از طرفی وی فرزند یک شهید بزرگوار هستند . از ویژگی‌های بارز وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ، تسلط و تخصص مرتبط و نیز تجربه بالا در این حوزه است .

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : فرزانه صادق مالواجرد به طور قطع در اجرای برنامه‌های حوزه مسکن و شهرسازی موفق می‌شود .

عضو هیات رئیس کمیسیون صنایع و معادن در مجلس خاطرنشان کرد : وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با برخورداری از دانش مدیریتی و استفاده از معاونان مجرب می‌تواند حوزه حمل و نقل را نیز به خوبی راهبری کند و به دغدغه برخی نمایندگان در این مورد پاسخ دهد .




مطالب مرتبط

وی متولد ۱۳۵۵ و دارای مدرک کارشناسی ارشد پیوسته معماری از دانشگاه تهران و دکترای شهرسازی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است . صادق مالواجرد در ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷ توسط محمد اسلامی وزیر اسبق به سمت معاون شهرسازی و معماری منصوب شد .

|

وی در جریان تصمیماتی که می‌گرفت ، با دستگاه‌های متعددی که عضو شورای عالی معماری و شهرسازی بودند هماهنگی داشت و قدرت تعامل و هماهنگی اش در راستای تصمیم سازی به مدد او می‌آمد و بی نظیر بود . او هم توکل به خدا دارد ، هم شجاعت دارد و هم پرکار است و انشالله خداوند متعال در این مسیر ...

|

تسلط وی به حوزه شهرسازی که از معضلات و نیازهای اساسی جامعه ایران است ، احتمال دریافت رأی اعتماد از مجلس بالا می‌برد ضمن اینکه با انتخاب یک قائم مقام مسلط برای بخش راه و ترابری ، نگرانی دلسوزان برای ضعف این بخش از وزارتخانه نیز برطرف خواهد شد .

|

وقتی جسارت وارد شدن در مسیر وزارت وجود داشته ، به طور قطع توانمندی با کمک همکاران قوی و کارآمد و همچنین تعاملاتی که با نمایندگان می توان داشت، موفقیت های بعدی نیز در پیش خواهد بود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در نشست این کمیسیون گفت : صادق مالواجرد در این نشست ...

|

نظرات کاربران