در حال بارگذاری ...

واگذاری و اجاره اراضی دولتی استان اصفهان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال

امسال ، واگذاری و اجاره هفت قطعه اراضی دولتی در سطح استان اصفهان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال از طریق مزایده به نتیجه رسید .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از برگزاری مزایده و به نتیجه رسیدن واگذاری و اجاره هفت قطعه اراضی دولتی استان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال در چهار ماهه ابتدای سال جاری خبر داد .

علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد : پروژه‌های در دست احداث این اداره‌کل با رعایت دقیق قوانین و مقررات پیمان و رسیدگی انجام و از اعمال سلیقه‌های شخصی پرهیز می‌شود .

وی با اشاره به اهمیت اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها ، در واگذاری مسئولیت اجرای پروژه‌ها به پیمانکاران و مشاوران ، افزود : این اداره همواره بر حفظ کیفیت پروژه‌های احداثی در بالاترین سطح تاکید دارد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در چهارماهه ابتدای امسال ۲۱۱ فقره صورت وضعیت موقت و ۴۸ فقره صورت وضعیت قطعی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است گفت : ثبت اطلاعات ۱۴ قرارداد در نرم‌افزار پیمان و ۱۴ مورد در سامانه پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور (تامین اعتبار ملی و استانی) از جمله اقدامات این اداره بوده است .

وی در خصوص وضعیت مزایده‌های برگزار شده و واگذاری و اجاره اراضی دولتی استان بیان کرد : امسال ، واگذاری و اجاره هفت قطعه اراضی دولتی در سطح استان اصفهان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال از طریق مزایده به نتیجه رسید .

قاری قرآن بیان کرد : در بخش برگزاری مناقصه‌ها ۳ مورد از طریق سامانه ستاد ایران به نتیجه رسیده و منجر به انتخاب پیمانکار و یا مشاور شده است .




مطالب مرتبط

با تلاش‌های به عمل آمده امسال در راستای حفظ و حراست از اراضی دولتی ۶۳۰ فقره سند تک برگ اخذ و اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک برگی تبدیل شده است . در جهت تامین مسکن اقشار ویژه استان اصفهان (خانواده معظم شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد ، آزادگان و فرزند جانباز بالای ۷۰ درصد) ، اراضی ...

|

امسال تا کنون با توجه به تلاش‌های به عمل آمده ، ۶۳۰ فقره سند تک برگ برای اراضی ملی استان اصفهان به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ و همچنین اسناد دفترچه‌ای به تک برگی تبدیل شده است .

|

این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

|

با توجه به کمبود زمین در شهرهای استان اصفهان ، برای تأمین اراضی مورد نیاز از طریق توافق با مالکین خصوصی و همچنین الحاق اراضی دولتی به محدوده شهرها اقداماتی در دست انجام است تا به لطف خدا بتوانیم به‌تمامی افراد مشمول جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال زمین رایگان ...

|

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

نظرات کاربران