در حال بارگذاری ...
  • واگذاری و اجاره اراضی دولتی استان اصفهان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال

    امسال ، واگذاری و اجاره هفت قطعه اراضی دولتی در سطح استان اصفهان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال از طریق مزایده به نتیجه رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از برگزاری مزایده و به نتیجه رسیدن واگذاری و اجاره هفت قطعه اراضی دولتی استان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال در چهار ماهه ابتدای سال جاری خبر داد .

    علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد : پروژه‌های در دست احداث این اداره‌کل با رعایت دقیق قوانین و مقررات پیمان و رسیدگی انجام و از اعمال سلیقه‌های شخصی پرهیز می‌شود .

    وی با اشاره به اهمیت اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها ، در واگذاری مسئولیت اجرای پروژه‌ها به پیمانکاران و مشاوران ، افزود : این اداره همواره بر حفظ کیفیت پروژه‌های احداثی در بالاترین سطح تاکید دارد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در چهارماهه ابتدای امسال ۲۱۱ فقره صورت وضعیت موقت و ۴۸ فقره صورت وضعیت قطعی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است گفت : ثبت اطلاعات ۱۴ قرارداد در نرم‌افزار پیمان و ۱۴ مورد در سامانه پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور (تامین اعتبار ملی و استانی) از جمله اقدامات این اداره بوده است .

    وی در خصوص وضعیت مزایده‌های برگزار شده و واگذاری و اجاره اراضی دولتی استان بیان کرد : امسال ، واگذاری و اجاره هفت قطعه اراضی دولتی در سطح استان اصفهان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال از طریق مزایده به نتیجه رسید .

    قاری قرآن بیان کرد : در بخش برگزاری مناقصه‌ها ۳ مورد از طریق سامانه ستاد ایران به نتیجه رسیده و منجر به انتخاب پیمانکار و یا مشاور شده است .




    مطالب مرتبط

    با تلاش‌های به عمل آمده امسال در راستای حفظ و حراست از اراضی دولتی ۶۳۰ فقره سند تک برگ اخذ و اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک برگی تبدیل شده است . در جهت تامین مسکن اقشار ویژه استان اصفهان (خانواده معظم شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد ، آزادگان و فرزند جانباز بالای ۷۰ درصد) ، اراضی ...

    |

    امسال تا کنون با توجه به تلاش‌های به عمل آمده ، ۶۳۰ فقره سند تک برگ برای اراضی ملی استان اصفهان به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ و همچنین اسناد دفترچه‌ای به تک برگی تبدیل شده است .

    |

    با توجه به کمبود زمین در شهرهای استان اصفهان ، برای تأمین اراضی مورد نیاز از طریق توافق با مالکین خصوصی و همچنین الحاق اراضی دولتی به محدوده شهرها اقداماتی در دست انجام است تا به لطف خدا بتوانیم به‌تمامی افراد مشمول جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال زمین رایگان ...

    |

    از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

    |

    مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

    |

    نظرات کاربران