در حال بارگذاری ...

اجرای قوانین فرادست در اولویت برنامه کاری وزارت راه و شهرسازی است

وقتی جسارت وارد شدن در مسیر وزارت وجود داشته ، به طور قطع توانمندی با کمک همکاران قوی و کارآمد و همچنین تعاملاتی که با نمایندگان می توان داشت، موفقیت های بعدی نیز در پیش خواهد بود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت : مهمترین اتفاقی که به دنبال آن هستیم اجرای قوانین فرادست مانند سند آمایش سرزمینی و سند چشم انداز و در حوزه مسکن نیز اجرای قانون جهش تولید مسکن است .

فرزانه صادق مالواجرد با اشاره به برنامه ارائه شده خود در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : مهمترین اتفاقی که به دنبال آن هستیم اجرای قوانین فرادست مانند سند آمایش سرزمینی و سند چشم انداز و در حوزه مسکن نیز اجرای قانون جهش تولید مسکن است .

وی انتخاب خویش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم را حاصل تلاش و کوشش گروه عظیمی از زنان متخصص دانست که در این دولت در سطح وزارت ، دیده شدند .

مالواجرد تصریح کرد : وقتی جسارت وارد شدن در مسیر وزارت وجود داشته ، به طور قطع توانمندی با کمک همکاران قوی و کارآمد و همچنین تعاملاتی که با نمایندگان می توان داشت ، موفقیت های بعدی نیز در پیش خواهد بود .

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ، تقلیل دادن مدیریت اجرایی این وزارتخانه به بحث های جنسیتی را جفا در حق مدیریت و جنسیت زن و مرد است . مبحث مدیریت در همه حوزه ها باید راهبردی باشد و وزارت راه و شهرسازی نیز از آن مستثنی نیست .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در نشست این کمیسیون گفت : صادق مالواجرد در این نشست ...

|

با توجه به نبود زمین دولتی و قرار گرفتن اراضی ملی در خط کمربندی شمال شهرداران ، در حال رایزنی‌ها برای تأمین زمین ویژه باقیمانده متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در شهرداران هستیم .

|

وی در جریان تصمیماتی که می‌گرفت ، با دستگاه‌های متعددی که عضو شورای عالی معماری و شهرسازی بودند هماهنگی داشت و قدرت تعامل و هماهنگی اش در راستای تصمیم سازی به مدد او می‌آمد و بی نظیر بود . او هم توکل به خدا دارد ، هم شجاعت دارد و هم پرکار است و انشالله خداوند متعال در این مسیر ...

|

با توجه به اهمیت سرعت‌بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع آماده‌سازی اراضی طرح در این شهرستان مطرح و بررسی شد .

|

تسلط وی به حوزه شهرسازی که از معضلات و نیازهای اساسی جامعه ایران است ، احتمال دریافت رأی اعتماد از مجلس بالا می‌برد ضمن اینکه با انتخاب یک قائم مقام مسلط برای بخش راه و ترابری ، نگرانی دلسوزان برای ضعف این بخش از وزارتخانه نیز برطرف خواهد شد .

|

نظرات کاربران