در حال بارگذاری ...

تسلط صادق مالواجرد به حوزه شهرسازی ، نقطه قوت وی برای دریافت رای اعتماد است

تسلط وی به حوزه شهرسازی که از معضلات و نیازهای اساسی جامعه ایران است ، احتمال دریافت رأی اعتماد از مجلس بالا می‌برد ضمن اینکه با انتخاب یک قائم مقام مسلط برای بخش راه و ترابری ، نگرانی دلسوزان برای ضعف این بخش از وزارتخانه نیز برطرف خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر دولت‌های جنگ ، سازندگی ، اصلاحات و دولت‌های نهم و دهم معتقد است که تسلط صادق مالواجرد به حوزه شهرسازی که از معضلات و نیازهای اساسی جامعه ایران است ، شانس‌ وی را برای دریافت رأی اعتماد از مجلس بالا می‌برد .

محمد سعیدی‌کیا از مسئولان و مدیران ارشد جمهوری اسلامی ایران ، وزیر دولت‌های جنگ ، سازندگی ، اصلاحات و دولت‌های نهم و دهم و عهده‌دار برخی مسئولیت‌های حساس دیگر در ۴ دهه گذشته ، با قاطعیت معتقد است که کابینه پیشنهادی رئیس جمهور پزشکیان بدون تردید رأی اعتماد اکثریت مجلس را کسب خواهد کرد .

وی درباره خانم فرزانه صادق مالواجرد ، وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد : وی با تحصیلات مرتبط پله پله از کارشناسی به سطوح عالی مدیریتی وزارت راه و شهرسازی رسیده و تجربه‌هایی مفید در این حوزه اندوخته‌ است .

سعیدی‌کیا افزود : تسلط وی به حوزه شهرسازی که از معضلات و نیازهای اساسی جامعه ایران است ، احتمال دریافت رأی اعتماد از مجلس بالا می‌برد ضمن اینکه با انتخاب یک قائم مقام مسلط برای بخش راه و ترابری ، نگرانی دلسوزان برای ضعف این بخش از وزارتخانه نیز برطرف خواهد شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رضا انجم‌شعاع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی شد . ...

|

وی در جریان تصمیماتی که می‌گرفت ، با دستگاه‌های متعددی که عضو شورای عالی معماری و شهرسازی بودند هماهنگی داشت و قدرت تعامل و هماهنگی اش در راستای تصمیم سازی به مدد او می‌آمد و بی نظیر بود . او هم توکل به خدا دارد ، هم شجاعت دارد و هم پرکار است و انشالله خداوند متعال در این مسیر ...

|

وقتی جسارت وارد شدن در مسیر وزارت وجود داشته ، به طور قطع توانمندی با کمک همکاران قوی و کارآمد و همچنین تعاملاتی که با نمایندگان می توان داشت، موفقیت های بعدی نیز در پیش خواهد بود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در نشست این کمیسیون گفت : صادق مالواجرد در این نشست ...

|

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با برخورداری از دانش مدیریتی و استفاده از معاونان مجرب می‌تواند حوزه حمل و نقل را نیز به خوبی راهبری کند و به دغدغه برخی نمایندگان در این مورد پاسخ دهد .

|

نظرات کاربران