در حال بارگذاری ...

احداث ساختمان فرمانداری آغاجاری ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ساختمان فرمانداری آغاجاری در ۲ طبقه و با در نظر گرفتن کلیه موارد مورد نیاز ساختمان‌های اداری احداث می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : احداث ساختمان فرمانداری شهرستان آغاجاری بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

حامد نقاش با اشاره به پروژه‌های در حال احداث این اداره گفت : عملیات اجرایی احداث ساختمان فرمانداری آغاجاری با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان از محل منابع استانی در حال انجام است . این پروژه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود با تزریق به موقع اعتبارات در سال جاری به بهره‌برداری برسد .

نقاش پیشرفت فیزیکی این پروژه را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد و افزود : احداث این ساختمان اداری در مساحتی به وسعت ۸۰۰ متر مربع زیربنا در حال ساخت است .

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه این ساختمان با اسکلت بتنی ساخته می‌شود ، اظهار داشت : ساختمان فرمانداری آغاجاری در ۲ طبقه و با در نظر گرفتن کلیه موارد مورد نیاز ساختمان‌های اداری احداث می‌شود .

وی ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم ، ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی استان با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود .




مطالب مرتبط

احداث این ساختمان اداری در مساحتی به وسعت ۵۰۰ متر مربع زیربنا در حال ساخت است .

|

در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

|

با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از مسکن مهر در دو شهر جدید رامین و شیرین شهر ، فاقد متقاضی بودند با پیگیری‌های انجام شده ، تسهیلات دریافتی مسکن مهر را با بانک‌ها تسویه و این‌ مساکن را تبدیل به مساکن خودمالکی و ویلایی کردند .

|

بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح‌گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در شهرهای ماهشهر ، دزفول ، آبادان و خرمشهر زمین‌ها احصا شده و عملیات آماده‌سازی زمین‌ها هم پیشرفت خوبی داشته ...

|

کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های حوزه عمرانی است که برای بررسی طرح‌های تفصیلی شهرها و تغییرات بعدی آن‌ها تشکیل می‌شود .

|

نظرات کاربران