در حال بارگذاری ...
  • بیش از ۱۰۰ هزار متقاضی ساخت مسکن در انتظار وام خود مالکی

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تعلل بانک‌های عامل در اعطای وام خود مالکی برای متقاضیان ساخت مسکن خبر داد .

    حسین جنتی گفت : ۱۲۰۷۲۳ نفر تاکنون در سامانه طرح نهضت ملی مسکن جهت وام خودمالکی در شهرهای استان تهران ثبت نام داشته اند که تنها فقط ۱۶۷۷۴ قرارداد بانکی توسط بانک ها منعقد شده است . بیش از ۱۰۰ هزار نفر در استان تهران در انتظار وام خودمالکی هستند که در صورت همیاری و تعامل بانک های عامل جهش بزرگی در ساخت مسکن رخ خواهد داد .

    وی تصریح کرد : از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    وی در پایان شتاب در ساخت پروژه های مسکن ملی را منوط به واریز وجوه مردمی و خط اعتباری بانک ها در پشتیبانی از پروژه ها عنوان کرد و گفت : در حال حاضر قریب به ۳۰ پیمانکار انجمن انبوه سازان استان تهران در پروژه های مسکن ملی مشغول فعالیت هستند .




    مطالب مرتبط

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

    |

    این پروژه در یک‌هزار و ۷۵۰ قطعه زمین به مساحت ۱۵ هکتار احداث خواهد شد که با شروع این عملیات در حقیقت شروع آماده‌سازی ۴۵۰ هکتار از زمین‌های این پروژه آغاز شده که در مجموع پروژه‌های آماده‌سازی در استان بوشهر به ۶۵۰ هکتار زمین رسید .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سه مدل ساخت مسکن در خراسان رضوی ، یزد و کرمانشاه به عنوان ایده‌‎های نوآورانه در نشست پایش عملکرد استان ها در طرح نهضت ملی ...

    |

    در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

    |

    نظرات کاربران