در حال بارگذاری ...
  • انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان

    طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تفاهم نامه مشترک بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با رویکرد احداث و تکمیل مساجد در سایت های مسکن گلستان منعقد و تبادل شد .

    بر اساس برنامه اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۴۰۳ ، تفاهم‌نامه مشترکی با موضوع احداث و تکمیل مساجد، نمازخانه و فضاهای مذهبی در سایت‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن ، فی ما بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان منعقد و تبادل شد .

    طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

    همچنین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز بر اساساً این یادداشت تفاهم موظف شد همکاری و پیگیری‌های لازم را برای اخذ پروانه با معافیت‌های مذهبی و یا سایر معافیت‌های قانونی در نظر گرفته شده در روند اجرای پروژه‌های انجام دهد .

    گفتنی است مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ انعقاد به مدت ۶ ماه است و هر گونه تمدید و ادامه فعالیت ، بازنگری یا اصلاح در مفاد تفاهم نامه با توافق طرفین و موافقت آن‌ها امکان پذیر است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : در راستای تامین خدمات روبنایی پروژه های مسکن شهرستان کلاله ، عملیات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح ۹۴۴ واحد مسکونی همزمان با هفته دولت خبر داد . محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان ...

    |

    بر اساس برنامه ، مکلف به اخذ یک هزار و ۷۶۵ هکتار زمین بوده‌ایم که در پایان سال برای بیش از ۳ هزار هکتار زمین سند اخذ کردیم که در این مورد هم تحقق ۱۷۲ درصدی نسبت به برنامه را شاهد هستیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    نظرات کاربران