در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های ماهنشان و ایجرود در مجموع ۴۴ قطعه زمین تحویل بنیاد مسکن شده که ۳۸ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ۲۰ واحد هم درقالب طرح خیرین مسکن ساز در حال اجرا است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود به آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های ماهنشان و ایجرود اشاره کرد و گفت : شاهد پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پروژه های نهضت ملی مسکن هستیم .

    محمد حسن عباسی گفت : در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار خانوار وظیفه ساخت مسکن بر عهده بنیاد مسکن است .

    وی اظهار کرد : در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های ماهنشان و ایجرود در مجموع ۴۴ قطعه زمین تحویل بنیاد مسکن شده که ۳۸ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ۲۰ واحد هم درقالب طرح خیرین مسکن ساز در حال اجرا است .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود با بیان اینکه «۱۲ قطعه زمین» هم در شهر دندی برنامه ریزی شده (به تصویب کمسیون ماده ۵ هم رسیده ) آماده تحویل زمین به بنیاد مسکن است ، گفت : در این راستا به ۴۸ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی در این پروژه در قالب گروه ساخت زمین تحویل داده می شود .

    عباسی به آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستانهای ماهنشان و ایجرود اشاره کرد و گفت : شاهد پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پروژه های نهضت ملی مسکن هستیم .

    وی با بیان اینکه حدود ۵۵ درصد از پروژه های نهضت ملی مسکن برای اخذ وام ، به بانک معرفی شدند ، تاکید کرد : چون پروژه ها به صورت گروه ساخت اجرا می شود و پروژه در اختیار متقاضیان است به محض پایان کار در مرحله اخذ سند اعیانی ، مشخص می‌شود بهره برداری ها چند درصد است .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود ، همچنین بر لزوم تکمیل هر چه سریع زیرساخت های (آب ، برق و گاز) در پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود : متقاضیان در هنگام سکونت نباید مشکلی داشته باشند . با همکاری دستگاه های خدمات رسان در خصوص تکمیل شبکه آب ، برق و گاز و با پایان کار واحدها و معرفی به بانک جهت تقسیط تسهیلات ، واحدهای مسکونی به بهره برداری می رسند .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

    |

    ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با هفته دولت ، هزار و ۹۸۶ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح و سه هزارمین واحد نوسازی شده مردمی در بافت فرسوده گرگان به ...

    |

    نظرات کاربران