در حال بارگذاری ...
  • بررسی گلوگاه‌های حوزه اراضی استان خراسان رضوی با حضور نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن

    با توجه به اهمیت سرعت‌بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع آماده‌سازی اراضی طرح در این شهرستان مطرح و بررسی شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت : در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد ، مشکلات و گلوگاه‌های حوزه اراضی استان خراسان رضوی بررسی و تعیین تکلیف شد .

    وحید داعی در جلسه‌ای با حضور الله کرم رییس اداره حراست ، سلیمی نماینده حوزه املاک و آقاحسینی نماینده حوزه مسکن سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد : با توجه به لزوم بررسی و پیگیری مباحث پیرامون حوزه اراضی شهرستان‌های استان نشستی با نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن و جمعی از معاونین و روسای ستادی برگزار شد .

    وی افزود : در این نشست ضمن بررسی مسائل و مشکلات ، جهت رفع موانع ، راهکارهایی مرتبط با حوزه‌های کاری مختلف این اداره کل ارائه شد و جهت پیگیری‌های آتی مواردی نیز به تصویب حاضرین رسید .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی بیان کرد : با توجه به مسائل و مشکلات موجود در حوزه اراضی از جمله تامین زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن ، واگذاری اراضی برای تامین خدمات در چارچوب قوانین و مقررات ، آماده سازی سایت‌ها ، زیر ساخت‌های سایت‌های نهضت ملی مسکن ... در تلاش هستیم سیر مراحل اداری را کوتاه‌تر کنیم و با ریشه یابی موانع و رفع آن بتوان با سرعت و سهولت بیشتری مسائل و مشکلات را مرتفع کرد .

    داعی بیان کرد : با توجه به اهمیت سرعت‌بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع آماده‌سازی اراضی طرح در این شهرستان مطرح و بررسی شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای ...

    |

    شهر عسگران فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا با تعاملات صورت گرفته با شهرداری قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع در قالب تهاتر با سایت ۱۸.۷ هکتاری کارگاهی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شد .

    |

    حدود ۴۸ هزار هکتار زمین توسط سازمان ملی زمین و مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرها تامین شده و مابقی ۴ میلیون واحد از سوی شرکت عمران شهرهای جدید ، شرکت بازآفرینی شهری ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخش خصوصی به صورت خودمالک احداث خواهد شد .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

    |

    نظرات کاربران