در حال بارگذاری ...

وجود بیش از ۱۴ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن در شهرستان گنبدکاووس

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبد کاووس رشد قابل توجهی داشته و این شهرستان در اجرای طرح یکی از شهرستان پیشرو در استان است . پروژه ۹۶ واحدی بهارستان که جزو اولین پروژه های نهضت ملی مسکن استان بود به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس گفت : ۱۷ هزار و ۱۳۲ متقاضی در شهرستان گنبد برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن هستند .

قاسم شادکام اظهار کرد : در شهرستان گنبدکاووس بیش از  ۱۷ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار متقاضی واجد شرایط هستند . از مجموع متقاضیان واجد شرایط تنها پرونده سه هزار و ۲۹۵ متقاضی تکمیل بوده و به تایید نهایی رسیده است .

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد همچنین تصریح کرد : اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبد کاووس رشد قابل توجهی داشته و این شهرستان در اجرای طرح یکی از شهرستان پیشرو در استان است . پروژه ۹۶ واحدی بهارستان که جزو اولین پروژه های نهضت ملی مسکن استان بود به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد .

وی افزود : از دیگر پروژه های فعال گنبد کاووس یک پروژه ۲۱۰  واحدی نگارستان است که هم اکنون آماده سازی طبقه سوم بلوک یک و آرماتوربندی فونداسیون بلوک های دو و سه سایت انجام شده است .

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد در ادامه اظهار کرد : این پروژه در عرصه ای به مساحت ۲۰ هزار متر مربع ، در هفت بلوک ۳۰ واحدی به صورت پنج طبقه و مجموعاً ۲۱۰ واحد ، در ابتدای جاده گنبد به آزادشهر  در حال اجراست .




مطالب مرتبط

این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

|

در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

|

ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

|

امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

|

قرارداد با سازنده برای بیش از ۴۶ هزار واحد منعقد و از این تعداد برای افزون بر ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد آن قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده‌ است ، همچنین با پیگیری‌های انجام شده تاکنون پروانه ساختمانی بالغ بر ۳۱ هزار و ۹۰۰ واحد اخذ شده‌ است .

|

نظرات کاربران