در حال بارگذاری ...

۷ هکتار اراضی ملی استان اصفهان رفع تصرف فوری شد

به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به بیت المال است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری هفت هکتار اراضی ملی استان اصفهان ، در چهارماهه ابتدای سال جاری خبر داد .

سرهنگ امیر سعید باقری اظهار کرد : با هوشیاری و تلاش عوامل این فرماندهی در چهارماهه ابتدای سال جاری ۱۷ فقره تعرض به اراضی ملی در استان اصفهان رفع تصرف فوری شد .  

وی با بیان اینکه اراضی تحت پوشش این یگان ، در گستره ۲۸ شهرستان و ۱۱۵ شهر واقع‌ شده‌اند که اقدامات لازم در بخش‌های پیشگیری و پیگیری ، انجام و اراضی متعلق به بیت المال با اجرای احکام حقوقی و یا رفع تصرف فوری از ید متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده می‌شود افزود : براین اساس هفت هکتار از اراضی دولتی و ملی در سطح استان با اجرای رفع تصرف فوری از چنگال متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد .  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان بیان کرد : به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به بیت المال است . 

وی با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند ، گفت : این فرماندهی از اراضی ملی با آمادگی کامل حفاظت و حراست می‌کند و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین خواری به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی ندارد .




مطالب مرتبط

مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

|

تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد .

|

امسال ۲۵ مورد اخطاریه در سطح استان صادر و به متخلفین ابلاغ شد ، همچنین در جهت تشکیل پرونده‌های قضایی کیفری در راستای جرایم مشهود نیز پرونده قضایی برای زمین خواران و متصرفین اراضی تشکیل شده است .

|

عوامل یگان حفاظت اراضی استان با قاطعیت تمام ، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند و همچنین به صورت مستمر و شبانه‌روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، موضوع را ...

|

تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد .

|

نظرات کاربران