در حال بارگذاری ...
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به ۸ هزار و ۹۲۶ نفر از متقاضیان زنجانی

    امیدواریم با همکاری بیشتر بانک ها شاهد تسهیل پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان باشم . پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان ، از پرداخت وام ودیعه مسکن به ۸ هزار و ۹۲۶ نفر از متقاضیان زنجانی خبر داد و عنوان کرد : میزان تسهیلات پرداختی به این تعداد بیش از ۶۳۸ میلیارد تومان است .

    بهزاد کردلو با بیان اینکه طی دو سال گذشته (سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) بیش از ۳۲ هزار و ۷۶۱ زنجانی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کردند ، گفت : از این تعداد سه هزار و ۳۷۰ نفر از متقاضیان وام ودیعه مسکن در استان رد درخواست شدند .

    وی همچنین تعداد متقاضیان رد شده توسط بانک را ۴ هزار و ۲۹۲ نفر اعلام کرد و یادآور شد : تعداد متقاضیان حائز شرایط تجمعی (درخواست وام ، تشکیل پرونده ، رد توسط بانک و پرداخت شده) حدود ۲۹هزار و ۳۸۷ نفر است .

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان ، تعداد متقاضیان معرفی شده به بانک (تشکیل پرونده ، رد توسط بانک ، معرفی شده به بانک) را ۲۲ هزار و ۴۰۹ نفر اعلام و تاکید کرد : تعداد ۹ هزار و ۱۹۱ نفر در از متقاضیان توسط بانک تعیین شعبه نشدند .

    کردلو از پرداخت وام ودیعه مسکن به ۸ هزار و ۹۲۶ نفر از متقاضیان زنجانی خبر داد و افزود : میزان تسهیلات پرداختی به این تعداد بیش از ۶۳۸ میلیارد تومان است .

    وی با اشاره به اینکه محدودیت اعتبار موجب تشکیل صف‌های شلوغ برای دریافت وام ودیعه مسکن در بانک های استان شده است ، تصریح کرد : امیدواریم با همکاری بیشتر بانک ها شاهد تسهیل پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان باشم . پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی باشد .

    کردلو ، از تداوم ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان خبر داد و گفت : مردم استان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند .

    وی میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان را حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله اعلام کرد و ادامه داد : مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی وام ودیعه مسکن هستند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

    |

    انتظار می‌رود تا در سال جدید تمامی بانک‌ها به‌ویژه بانک سامان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری بیشتری داشته‌ باشند .

    |

    مستاجران ساکن در شهرستان کاشان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

    |

    هم‌اکنون بانک پارسیان نیز به تمامی شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرده است تا پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان را سرعت بدهند .

    |

    کاهش هزینه‌های عوارض صدور پروانه ساختمانی ، خدمات مهندسی ، مالیات و بیمه از جمله مواردی است که در پروژه‌های خودمالکی همانند طرح نهضت ملی مسکن به عنوان مشوق ، اجرایی خواهد شد و این تخفیفات و مشوق‌ها در پروژه‌های ساختمانی خودمالکِ ثبت شده در سامانه طرح‌های حمایتی تامین مسکن ...

    |

    نظرات کاربران