در حال بارگذاری ...

۷ ساختمان دولتی در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره برداری می‌شود

ساختمان‌های قابل افتتاح شامل مرکز پزشکی قانونی بروجن ، ساختمان فرمانداری بن ، کتابخانه عمومی بعثت فرخشهر ، بخشداری صمصامی ، ساختمان و محوطه واحدهای ۸ باب مغازه مسکن مهر و سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری چلگرد می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح و بهره‌برداری ۷ ساختمان دولتی در این استان در هفته دولت خبر داد .

خدایار باقری گفت : یکی از وظایف راه و شهرسازی ، احداث بنای ساختمان‌های اداری است ؛ این اداره در نظر دارد با توجه به تکمیل برخی از پروژه‌های مهم عمرانی در حوزه ساختمان ، هفت ساختمان را در هفته دولت و شهریور ماه افتتاح کند .

باقری ادامه داد : ساختمان‌های قابل افتتاح شامل مرکز پزشکی قانونی بروجن ، ساختمان فرمانداری بن ، کتابخانه عمومی بعثت فرخشهر ، بخشداری صمصامی ، ساختمان و محوطه واحدهای ۸ باب مغازه مسکن مهر و سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری چلگرد می‌شود .

وی خاطرنشان کرد : همچنین با توجه به تکمیل شدن نواقص زمین چمن شهر بن ، ازجمله احداث سالن رختکن و پیست دومیدانی ، این پروژه هم در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت : متقاضیان پروژه ۵۰ واحدی اسکان با حضور در محل پروژه ، واحدهای مسکونی خود را ...

|

درصد پیشرفت فیزیکی مسکن ملی از ۱۰۰ تا سه درصد در استان متغیر است به‌طوری‌که در شهرستان خانمیرزا تاکنون عملیاتی اجرا نشده اما در شهرکرد واحدهایی تکمیل و به‌زودی تحویل متقاضیان می‌شود .

|

تاکنون برای ۳۰ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین انجام شده است که در برخی از شهرها اراضی بیش از میزان درخواست تامین شده و در برخی از شهرها نیز مشکلات تامین زمین وجود دارد . شهرکرد یکی از شهرهایی است که در تامین زمین آن برای متقاضیان مشکلاتی وجود دارد .

|

نظرات کاربران