در حال بارگذاری ...

احداث ۶۳۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر پارس آباد

طبق تفاهم انجام گرفته ساخت پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شهر مرزی پارس آباد مغان به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده است . 

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث ۶۳۲ واحد مسکونی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر مرزی پارس آباد مغان خبر داد .

محبوب حیدری در جریان بازدید از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد اظهار داشت : با پالایش نهایی ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان روند تخصیص پروژه انجام و همچنین احداث ۶۳۲ واحد مسکونی در حال اجراست . طبق تفاهم انجام گرفته ساخت پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شهر مرزی پارس آباد مغان به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده است . 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد : طبق گزارش کار مجری پروژه تعداد ۱۲۰ واحد مسکونی در مرحله نازک کاری و ۸۰ واحد دیگر در مرحله آجرچینی قرار دارد . عملیات فونداسیون ۱۵۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در این شهر به اتمام رسیده و همچنین ۲۴۰ واحد مسکونی دیگر در مراحل اسکلت‌بندی قرار گرفته است . 

حیدری در ادامه این بازدید میدانی اظهار کرد : با توجه به گزارش‌های ارائه شده انتظار داریم همکاری بانک عامل در ادامه احداث و تکمیل این پروژه‌های مسکونی بهتر از گذشته باشد . 

دبیر شورای مسکن استان با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن خاطرنشان کرد : تلاش می‌کنیم واحدهای مسکونی به اتمام رسیده در این شهر در اختیار متقاضیان عزیز قرار گیرد . 

محبوب حیدری در ادامه سفر به شهرستان مرزی پارس آباد مغان از روند احداث باند دوم بزرگراه پارس آباد - سربند به طول ۲۰ کیلومتر و همچنین باند دوم سه راهی سربند - سه راهی مشگین شهر به طول ۴۰ کیلومتر بازدید کرد . 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان این بازدید میدانی خاطرنشان کرد : در صورت تخصیص به موقع بودجه و اعتبارات لازم و مصوب، روند توسعه و تکمیل پروژه‌های بزرگراهی در این شهرستان شتاب خواهد گرفت .




مطالب مرتبط

این تعداد واحد مسکونی توسط چهار سازنده شامل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت زرین ستون شمالغرب و شرکت شاخص کار کوشا در حال احداث است .

|

اخذ پروانه برای ۹۶ واحد از ۱۲۹ واحد مسکونی ویلایی در شهرک ولیعصر (عج) گرمی صورت گرفته که از این ۹۶ واحد ۱۵ واحد به اتمام رسیده و تعداد۴۰ واحد در مرحله اسکلت و دیوارچینی بوده ، ۲۰ واحد در مرحله اجرای فونداسیون قرار داشته و مابقی در مرحله شروع عملیات اجرایی است .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

|

با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد .

|

نظرات کاربران