در حال بارگذاری ...
  • احداث ۶۳۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر پارس آباد

    طبق تفاهم انجام گرفته ساخت پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شهر مرزی پارس آباد مغان به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده است . 

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث ۶۳۲ واحد مسکونی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر مرزی پارس آباد مغان خبر داد .

    محبوب حیدری در جریان بازدید از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد اظهار داشت : با پالایش نهایی ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان روند تخصیص پروژه انجام و همچنین احداث ۶۳۲ واحد مسکونی در حال اجراست . طبق تفاهم انجام گرفته ساخت پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شهر مرزی پارس آباد مغان به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده است . 

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد : طبق گزارش کار مجری پروژه تعداد ۱۲۰ واحد مسکونی در مرحله نازک کاری و ۸۰ واحد دیگر در مرحله آجرچینی قرار دارد . عملیات فونداسیون ۱۵۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در این شهر به اتمام رسیده و همچنین ۲۴۰ واحد مسکونی دیگر در مراحل اسکلت‌بندی قرار گرفته است . 

    حیدری در ادامه این بازدید میدانی اظهار کرد : با توجه به گزارش‌های ارائه شده انتظار داریم همکاری بانک عامل در ادامه احداث و تکمیل این پروژه‌های مسکونی بهتر از گذشته باشد . 

    دبیر شورای مسکن استان با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن خاطرنشان کرد : تلاش می‌کنیم واحدهای مسکونی به اتمام رسیده در این شهر در اختیار متقاضیان عزیز قرار گیرد . 

    محبوب حیدری در ادامه سفر به شهرستان مرزی پارس آباد مغان از روند احداث باند دوم بزرگراه پارس آباد - سربند به طول ۲۰ کیلومتر و همچنین باند دوم سه راهی سربند - سه راهی مشگین شهر به طول ۴۰ کیلومتر بازدید کرد . 

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان این بازدید میدانی خاطرنشان کرد : در صورت تخصیص به موقع بودجه و اعتبارات لازم و مصوب، روند توسعه و تکمیل پروژه‌های بزرگراهی در این شهرستان شتاب خواهد گرفت .




    مطالب مرتبط

    این تعداد واحد مسکونی توسط چهار سازنده شامل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت زرین ستون شمالغرب و شرکت شاخص کار کوشا در حال احداث است .

    |

    اخذ پروانه برای ۹۶ واحد از ۱۲۹ واحد مسکونی ویلایی در شهرک ولیعصر (عج) گرمی صورت گرفته که از این ۹۶ واحد ۱۵ واحد به اتمام رسیده و تعداد۴۰ واحد در مرحله اسکلت و دیوارچینی بوده ، ۲۰ واحد در مرحله اجرای فونداسیون قرار داشته و مابقی در مرحله شروع عملیات اجرایی است .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران