در حال بارگذاری ...
  • اختصاص زمین به ۵۵۶ متقاضی طرح های حمایتی مسکن در شهرستان فریدن

    با توجه به نبود زمین دولتی و قرار گرفتن اراضی ملی در خط کمربندی شمال شهرداران ، در حال رایزنی‌ها برای تأمین زمین ویژه باقیمانده متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در شهرداران هستیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن از اختصاص زمین به ۵۵۶ متقاضی طرح های حمایتی مسکن در این شهرستان خبر داد .

    عبدالرضا فرجی اظهار کرد : تأمین زمین ویژه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرداران ، از طریق تغییر کاربری ، ۴۰ هکتار زمین کشاورزی پیش‌بینی و توافق با کشاورزان انجام شده است .

    وی افزود : در صورت موافقت جهاد کشاورزی ، این موضوع محقق و تمام تعهدات در خصوص طرح‌های حمایتی مسکن انجام خواهد شد . در اجرای طرح‌های نهضت ملی و اقدام ملی مسکن ، بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر و جوانی جمعیت افزون بر ۴۸۰ متقاضی واجد شرایط در شهرستان فریدن بوده اند که تاکنون برای ۵۵۶ متقاضی در شهرهای داران و دامنه تخصیص زمین صورت گرفته است .

    به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن ، علاوه بر این متقاضیان ، به اقشار ویژه از جمله خانواده شهدا و ایثارگران، هفت پلاک زمین به ۱۴ خانواده و یک پلاک زمین به چهار خانوار دارای دو معلول واگذار شد .

    وی عنوان کرد : طبق قانون جهش تولید مسکن ، اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی در شهرستان فریدن شناسایی و ۲۰ هزار مترمربع انتقال سند انجام شده است .

    فرجی خاطرنشان کرد : با توجه به نبود زمین دولتی و قرار گرفتن اراضی ملی در خط کمربندی شمال شهرداران ، در حال رایزنی‌ها برای تأمین زمین ویژه باقیمانده متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در شهرداران هستیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن از تخصیص پروژه به ۴۱۸ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای ...

    |

    شهر عسگران فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا با تعاملات صورت گرفته با شهرداری قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع در قالب تهاتر با سایت ۱۸.۷ هکتاری کارگاهی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شد .

    |

    حدود ۴۸ هزار هکتار زمین توسط سازمان ملی زمین و مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرها تامین شده و مابقی ۴ میلیون واحد از سوی شرکت عمران شهرهای جدید ، شرکت بازآفرینی شهری ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخش خصوصی به صورت خودمالک احداث خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان وضعیت مسکن شهرستان برخوار به صورت ریزبینانه رسیدگی شد و مباحث مرتبط با ...

    |

    نظرات کاربران