در حال بارگذاری ...

۱۱۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گلپایگان در دست احداث است

در راستای اجرای این طرح حمایتی مسکن ، تاکنون بالغ بر ۲ هزار نفر تأیید نهایی شده‌اند . اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به صورت گروه ساخت و هر پلاک زمین به سه نفر تخصیص داده می شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان از در دست احداث بودن ۱۱۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد .

غلامرضا امینی با بیان اینکه بیش از هفت هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان بوده اند ، اظهار کرد : در حال حاضر با بررسی‌های بعمل آمده از این تعداد ، افزون بر چهار هزار و ۹۰۰ نفر واجد شرایط هستند .  

وی افزود : در راستای اجرای این طرح حمایتی مسکن ، تاکنون بالغ بر ۲ هزار نفر تأیید نهایی شده‌اند . اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به صورت گروه ساخت و هر پلاک زمین به سه نفر تخصیص داده می شود .

وی ادامه داد : در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، تاکنون برای ۱۸۰ واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر و ۱۱۴ واحد مسکونی نیز در حال ساخت است .  

گفتنی است : شهرستان گلپایگان در ۱۷۰ کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع شده است . 




مطالب مرتبط

اجرای این طرح در شهرستان گلپایگان به صورت گروه ساخت و هر پلاک زمین به ۳ متقاضی ، اختصاص می یابد و تاکنون برای ۱۸۰ واحد مسکونی ، پروانه ساخت صادر شده است .

|

در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

|

ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان گفت : بازنگری بافت فرسوده شهر گلپایگان در حال بررسی و اقدام است .

|

امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

|

نظرات کاربران