در حال بارگذاری ...
  • واگذاری زمین به ۹۸ متقاضی واجد شرایط جوانی جمعیت در شهرستان فریدن

    مطابق با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان ، بعد از ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند ، زمین یا واحد مسکونی رایگان تعلق می‌گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن از واگذاری زمین به ۹۸ متقاضی واجد شرایط جوانی جمعیت در این شهرستان خبر داد .

    عبدالرضا فرجی اظهار کرد : در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، ۴٨١ خانوار ، متقاضی بوده اند که در حال حاضر در شهرک جوان شهر داران برای ۹۸ متقاضی ، زمین اختصاص یافته است .  

    وی با بیان اینکه ۳۲۸ متقاضی جوانی جمعیت در شهرستان فریدن در انتظار تأمین زمین هستند ، افزود : ۳۸ متقاضی نیز به علت واجد شرایط نبودن ، رد درخواست شده‌اند . در شهر دامنه ۱۰ پلاک زمین به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت ، اختصاص یافته است .  

    وی گفت : متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط جوانی جمعیت می‌توانند در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir ثبت نام کنند . مطابق با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان ، بعد از ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند ، زمین یا واحد مسکونی رایگان تعلق می‌گیرد .  

    فرجی عنوان کرد : همچنین به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر کمتر از ۲۰ سال اختصاص می‌یابد .




    مطالب مرتبط

    به خانواده‌هایی که چهار فرزند زیر ۲۰ سال دارند ، بر اساس شرایط درج شده در متن قانون یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان واگذار می‌شود . متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام ...

    |

    از مجموع چهار هزار و ۱۴۴ متقاضی در شهر بیرجند ۲ هزار و ۸۰ متقاضی معادل هزار و ۴۰ قطعه زمین به متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر و ۲ هزار و ۶۴ متقاضی معادل هزار و ۳۲ قطعه به متقاضیان دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال واگذار می‌شود .

    |

    با تلاش و پیگیری هایی که بعمل آمد و براساس اراضی تامین شده برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح شهرستان کاشان ، تخصیص زمین در قالب پویش دهه امامت و ولایت به متقاضیان انجام شد .

    |

    در حال حاضر در طرح نهضت ملی مسکن شهر بویین میاندشت از اراضی که معادل ۸۴ واحد مسکونی به‌صورت واگذاری گروهی تعریف شده است برای ۷۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ و فونداسیون این واحدها به اتمام رسیده است .

    |

    نظرات کاربران