در حال بارگذاری ...
  • رفع تعرض ۵۶۰ هکتار اراضی دولتی در ۵ ماه نخست امسال

    از فروردین تا پایان مرداد امسال ، ۱۴۹ مورد حکم قطعی به‌نفع دولت توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در کشور اجرا شده است که بر اساس آن ۴۲۶ هکتار زمین دولتی به بیت‌المال بازگشته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع یکهزار و ۶۰۰ مورد تعرض به زمین‌های دولتی به مساحت بیش از ۵۶۰ هکتار توسط یگان حفاظت سازمان خبر داد .

    ارسلان مالکی گفت : در ۵ ماه ابتدایی امسال حدود یکهزار و ۶۰۰ مورد تعرض به زمین‌های دولتی به مساحت بیش از ۵۶۰ هکتار توسط یگان حفاظت سازمان رفع تعرض شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : از فروردین تا پایان مرداد امسال ، ۱۴۹ مورد حکم قطعی به‌نفع دولت توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در کشور اجرا شده است که بر اساس آن ۴۲۶ هکتار زمین دولتی به بیت‌المال بازگشته است .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بیشترین مساحت وقوع و رفع تعرض در ۵ ماه نخست امسال را مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان ، فارس و تهران دانست .

    مالکی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن را یکی از بازوان پرتوان نظام در حراست از بیت‌المال دانست و توضیح داد : نیروهای یگان حفاظت در استان‌های کشور در صف اول مبارزه با زمین خواری قرار گرفته‌اند .




    مطالب مرتبط

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    |

    در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان ...

    |

    بیشترین وقوع تعرض به اراضی دولتی در استان‌های تهران ، سیستان و بلوچستان و هرمزگان رخ داده است .

    |

    به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

    |

    نظرات کاربران