در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از ۱۰۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن گلستان در هفته دولت

    در هفته دولت امسال ، تعداد زیادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به بهره برداری خواهد رسید که این اقدام نشان دهنده تلاش های بی وقفه دولت در تحقق وعده ها در زمینه تامین مسکن و ارتقا سطح زندگی مردم است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های رامیان و آزادشهر از افتتاح و بهره برداری از ۱۰۶ واحد نهضت ملی مسکن در هفته دولت خبر داد .

    مسعود جعفرزاده اظهار کرد : طرح نهضت ملی مسکن یکی از بزرگترین طرح های دولت در حوزه تامین مسکن است که با هدف فراهم کردن شرایط بهتر برای اقشار کم درآمد آغاز شده است .

    وی افزود : در هفته دولت امسال ، تعداد زیادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به بهره برداری خواهد رسید که این اقدام نشان دهنده تلاش های بی وقفه دولت در تحقق وعده ها در زمینه تامین مسکن و ارتقا سطح زندگی مردم است .

    جعفرزاده ادامه داد : به مناسبت هفته دولت مجموعاً ۱۰۶ واحد خودمالک و گروه ساخت در قالب نهضت ملی مسکن در آزادشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های رامیان و آزادشهر در انتها گفت : تکمیل و اجرای روشنایی پیاده راه خان ببین از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ، واگذاری زمین و آغاز عملیات اجرایی مسجد سایت مسکن مهر دلند ، واگذاری زمین و احداث کلانتری و همچنین واگذاری زمین برای احداث مدرسه  در سایت مسکن مهر آزادشهر از دیگر پروژه های این شهرستان در هفته دولت ۱۴۰۳ است .




    مطالب مرتبط

    در هفته دولت امسال ۳ هزار و ۷۰۸ واحد مسکن شامل ۱۸۶ واحد حمایتی ، ۲۵۶ واحد مسکن مهر ، هزار و ۷۳۸ واحد خودمالکی ، هزار و ۲۰۵ واحد بازآفرینی و ۳۲۳ واحد مسکن روستایی افتتاح می‌شود . این واحدهای مسکونی در شهرهای ساری ، میاندورود (سورک) ، بابلسر ، آمل ، بابل ، شیرگاه و بهشهر تحویل ...

    |

    همزمان با هفته دولت علاوه بر افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان عملیات آماده سازی سایت ۷۹ هکتاری میرجاوه با اعتبار حدود یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود تا گامی ارزنده در راستای تامین مسکن شهروندان این شهرستان مرزی استان برداشته شود .

    |

    در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

    |

    ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

    |

    پروژه احداث خانه محله صادقیه بجنورد به مساحت ۶۰۰ مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری شرکت اترک کهن ارشک احداث و امروز به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد به عنوان بهره بردار شد .

    |

    نظرات کاربران