در حال بارگذاری ...

اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گلپایگان به صورت گروه ساخت

اجرای این طرح در شهرستان گلپایگان به صورت گروه ساخت و هر پلاک زمین به ۳ متقاضی ، اختصاص می یابد و تاکنون برای ۱۸۰ واحد مسکونی ، پروانه ساخت صادر شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان گفت : اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گلپایگان بصورت گروه ساخت و هر پلاک زمین به ۳ متقاضی ، اختصاص می یابد .

غلامرضا امینی اظهار کرد : در راستای تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گلپایگان ، بیش از ۲۵۰ هکتار زمین در نظر گرفته شده است . برای اجرای این طرح در شهر گلپایگان در اراضی به مساحت ۲۴۷ هکتار ، زمین هایی در محدوده شهری در نظر گرفته و برای طراحی نقشه و آماده سازی زمین ، تفاهم نامه‌ای با شهرداری امضا شده است . 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در شهر گوگد نیز زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع از اراضی داخل محدوده شهری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است ، گفت : همچنین زمین دیگری به مساحت ۴.۷ هکتار در حال الحاق به محدوده شهری گوگد است . از افزون بر چهار هزار و ۹۰۰ نفر واجدان شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گلپایگان ، بیش از ۲ هزار نفر تأیید نهایی شده‌اند .  

امینی افزود : اجرای این طرح در شهرستان گلپایگان به صورت گروه ساخت و هر پلاک زمین به ۳ متقاضی ، اختصاص می یابد و تاکنون برای ۱۸۰ واحد مسکونی ، پروانه ساخت صادر شده است . در حال حاضر با تلاش‌های به عمل آمده تعداد ١۱۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در دست احداث است .  

گفتنی است شهرستان گلپایگان شامل ۳ شهر گلپایگان ، گوگد و گلشهر است که در شمال غربی اصفهان واقع شده است . 




مطالب مرتبط

در راستای اجرای این طرح حمایتی مسکن ، تاکنون بالغ بر ۲ هزار نفر تأیید نهایی شده‌اند . اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به صورت گروه ساخت و هر پلاک زمین به سه نفر تخصیص داده می شود .

|

در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

|

ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان گفت : بازنگری بافت فرسوده شهر گلپایگان در حال بررسی و اقدام است .

|

امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

|

نظرات کاربران