در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۹۴۴ واحد مسکونی در گیلان طی هفته دولت

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح ۹۴۴ واحد مسکونی همزمان با هفته دولت خبر داد .

    محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت : هم‌زمان با هفته دولت ۹۴۴ واحد مسکونی در استان افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود که برای این تعداد مسکن اعتباری بالغ بر ۱۰.۰۰۰ میلیارد ریال صرف شده است .

    وی افزود : از مجموع این پروژه‌ها ، ۶۱۵ واحد مربوط به خودمالک روستایی نهضت ملی مسکن ، ۱۰۰ واحد بازآفرینی شهری ، ۴۰ واحد مسکن مهر ، ۶۳ واحد خودمالک شهری و مابقی نهضت ملی مسکن است .

    محمدرضا فلاحتگر همچنین بهره‌برداری از ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت برشمرد و گفت : برای اجرای این پروژه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : در راستای تامین خدمات روبنایی پروژه های مسکن شهرستان کلاله ، عملیات ...

    |

    طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران