در حال بارگذاری ...

صدور بیش از ۴ میلیون جلد سند در روستاها و شهرهای کوچک

برنامه امسال برای صدور سند در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت معادل ۱۲۸ هزار و ۵۸۵ جلد سند در روستاها و ۴۱ هزار و ۸۷۰ جلد سند در شهرهاست که تاکنون و برای برنامه یکساله بیش از ۳۵ هزار جلد سند صادر شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،  رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از صدور ۴ میلیون و ۴۳ هزار و ۴۵۸ جلد سند روستایی و شهری در همکاری بنیاد مسکن و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد .

غلامرضا صالحی ضمن اعلام آمادگی بنیاد برای افتتاح برخی از واحدهای مسکونی روستایی و شهری در هفته دولت به تشریح جزئیات ارائه سند به واحدهای مسکونی روستایی و شهری تحت مسئولیت آن بنیاد پرداخت .

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در مجموع حدود ۴ میلیون سند در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در همکاری بنیاد مسکن و سازمان ثبت صادر شده است ، گفت : تاکنون در روستاها ۳ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۵۰۷ جلد سند و در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت ۳۸۰ هزار و ۹۵۱ جلد سند صادر شده است .

صالحی ادامه داد : برنامه امسال برای صدور سند در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت معادل ۱۲۸ هزار و ۵۸۵ جلد سند در روستاها و ۴۱ هزار و ۸۷۰ جلد سند در شهرهاست که تاکنون و برای برنامه یکساله بیش از ۳۵ هزار جلد سند صادر شد .

به گفته وی ، صدور سند برای اراضی و املاک روستایی داخل محدوده هادی مصوب بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از عرضه و تولید مسکن انجام می‌شود که پیش تر در قالب موادی از قانون برنامه توسعه انجام می‌شد .




مطالب مرتبط

در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، انجام وفاق اقتصادی با وفاق اجتماعی و اتحاد ملی همراه است . شخصاً به همین دلیل در سال گذشته تلاش کردم ، موانع حرکت پنج‌ساله آینده بنیاد مسکن را با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه به حداقل برسانم که با پیگیری‌های زیاد این ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای مرکزی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف بررسی و هماهنگی لازم در خصوص ستاد ...

|

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

نظرات کاربران