در حال بارگذاری ...

افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن خودمالک در علی آباد کتول

در هفته دولت سال جاری ۳۵ واحد نهضت ملی مسکن در علی آباد کتول که در قالب خودمالک ساخته شده بهره برداری می شود . همچنین در این ایام مساجد سایت های مسکن مهر سایت الازمن و نوده کتول نیز افتتاح می شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان علی آباد کتول از افتتاح ۳۵ واحد نهضت ملی مسکن در قالب خودمالک در شهر علی آباد کتول خبر داد .

نیما رضایانی اظهار کرد : طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان در قالب های مختلفی اعم از مسکن دولتی ، گروه ساخت و خودمالک و بازآفرینی شهری انجام می شود . در شهرستان علی آباد کتول پنج هزار و ۸۱۲ متقاضی دریافت مسکن وجود دارد که از این تعداد پرونده هزار و ۴۵۱ نفر به تایید رسیده است .

رئیس اداره راه و شهرسازی علی آباد کتول ادامه داد : از مجموع متقاضیان تایید نهایی شده ۳۹۳ متقاضی نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کرده اند .

رضایانی همچنین گفت : در هفته دولت سال جاری ۳۵ واحد نهضت ملی مسکن در علی آباد کتول که در قالب خودمالک ساخته شده بهره برداری می شود . همچنین در این ایام مساجد سایت های مسکن مهر سایت الازمن و نوده کتول نیز افتتاح می شود .

رئیس اداره راه و شهرسازی علی آباد کتول در انتها اظهار کرد : واگذاری زمین برای ساخت کلانتری و مدرسه در سایت ۲/۴  هکتاری علی آباد کتول با رویکرد تامین خدمات روبنایی از دیگر اقدامات اداره راه و شهرسازی در هفته دولت در شهرستان علی آباد کتول است .




مطالب مرتبط

با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق ، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان گفت : بازنگری بافت فرسوده شهر گلپایگان در حال بررسی و اقدام است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با هفته دولت ، هزار و ۹۸۶ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح و سه هزارمین واحد نوسازی شده مردمی در بافت فرسوده گرگان به ...

|

اعتبار هزینه شده در این پروژه حدود ۲۰ میلیارد تومان است .

|

نظرات کاربران