در حال بارگذاری ...

تأمین زمین برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از تأمین زمین برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد مسکن نهضت ملی در اصفهان خبر داد .

حمیدرضا فلاح اظهار کرد : به همت مجموعه هیأت مدیره این دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان اتفاق خوبی رقم خورد و ساختمان شعبه بهارستان به بهره‌برداری رسید .  

وی در ادامه با اشاره به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان اصفهان افزود : سهم استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن معادل ۲۴۳ هزار واحد طی چهار سال است .  

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد : معتقد هستیم که وجود ساختمان نظام مهندسی در ارتقا دانش مجموعه مهندسی نقش به سزایی داشته و مهندسان در توسعه صنعت ساخت و ساز مهمترین وظیفه را در ارتقای کیفیت ساختمان دارند .  

وی ادامه داد : از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود . ساخت قریب به ۱۹ هزار واحد در شهر جدید بهارستان پیش‌بینی شده که برای حدود ۸۰ درصد معادل ۱۶ هزار واحد این ساختمان‌ها زمین تأمین شده است .  

وی بیان کرد : اهمیت بیشتر پروژه نهضت ملی مسکن این است که برخلاف طرح مسکن مهر ، با تجربه‌ای مناسب وارد فاز اجرایی طرح نهضت ملی می‌شویم و انتظار داریم مجموعه نظام مهندسی بهارستان به عنوان بخش نظارت کننده با دقت ، همت و تعهد بر کیفیت ساخت و سازها نقش خود را ایفا کنند . 




مطالب مرتبط

طی زمان بندی انجام شده ، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان زنجان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

|

همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

|

گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

|

نظرات کاربران